Help ! tankdop in de weg bougie of bobine vervangen.

Heeey beste polo vriendjes en vriendinnetjes!

Vandaag wou ik zelf mijn bobines vervangen de 1e 2 van rechts lukten
Prima.. toen ik bij de tankdop kwam zat deze in de weg! En kreeg
De bobines niet eruit de meest linker 2.

Hoe krijg je deze eruit? Iemand?
Ook het stekkertje gaat lastig er zit een klipje aan als ik het goef heb
Het duurde heel lang voordat ik deze er uit kreeg.
 
Je bedoeld de olievul dop!

Maar die zit gedraait erop volgens mij of geklikt! zal morgen even bij mijn auto kijken maar volgens mij moet je hem eraf kunnen draaien!.

Let op dat je hem niet afbreek want dalijk valt er wat in de motor.
 
Je bedoeld de olievul dop!

Maar die zit gedraait erop volgens mij of geklikt! zal morgen even bij mijn auto kijken maar volgens mij moet je hem eraf kunnen draaien!.

Let op dat je hem niet afbreek want dalijk valt er wat in de motor.

Ja als je dat zou willen doen, heel graag!
Want een Bobine was kapot gegaan en wil ze nu alle 4 nieuw hebben 2 zijn nu erin en die 2 bij de olievuldop, inderdaad, kunenn niet omhoog :(
 
Het is gelukt jongens! Gewoon (niet de normale dop) maar het deel waarop de dop zit tegen de klok in losdraaien, gaat beetje moeizaam maar dat moet ook wel met al dat vuil en vet ertussen.

Bobine's net in een kwartiertje vervangen! tijdens mijn pauze op het werk :)
 
Bij de polo zit de bobine direct op de bougie dus je hebt er wel degelijk 4. Zo ziet hij er ook uit;
aoo22038.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!