Help! Ik Zoek Een Schaalmodel!

Goedemorgen!
Hoop dat iemand mij kan vertellen waar ik een schaalmodel van de VW Polo 6N2, bouwjaar 2001 ,3 deurs kan kopen?
Ik zoek mij al tijden helemaal suf! Helaas zonder resultaat! :(
En de kleur maakt mij niet uit, ik ga hem namelijk in de zelfde mat grijze kleur spuiten en er écht een kopie van maken!
Alvast bedankt en een fijne zondag!
 

Bijlagen

  • IMG-20200919-WA0006.jpg
    IMG-20200919-WA0006.jpg
    144.5 KB · Weergaven: 33
VW Polo  6N2  1.4 
Goedemorgen!
Hoop dat iemand mij kan vertellen waar ik een schaalmodel van de VW Polo 6N2, bouwjaar 2001 ,3 deurs kan kopen?
Ik zoek mij al tijden helemaal suf! Helaas zonder resultaat! :(
En de kleur maakt mij niet uit, ik ga hem namelijk in de zelfde mat grijze kleur spuiten en er écht een kopie van maken!
Alvast bedankt en een fijne zondag!
Vergeet dan ook geen verlangingsetje en velgen er onder te monteren LOL.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Denk dat het heel lastig gaat worden een model te vinden van je Polo. Ben zelf ook al een tijdje opzoek naar een model van de TTS roadster. Ook niet te vinden. Sommige modellen worden niet op schaal uitgebracht.
Audi tts roadster 2014 donker rood
Misschien kunnen zij je helpen.
Meeste wat je vind is tt en tt rs idd.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
6n2 gti 2001 rood

Gti wel gevonden. Verlaagd is hij dan wel. Dan misschien andere velgen of gril 3d printen? Of hoe wilde je het doen?

Gaaf idee trouwens! Leuk om topic te maken als je gaat beginnen.
Zodra ik ermee ga beginnen maak ik een topic aan!
Keep you posted!
 
VW Polo  6N2  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: Schil en Johan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!