Help: ijzeren sierstuk voorbumper 6R

ik zou voor hoogglans zwarte spiegelkappen gaan dan ben je nog een beetje stylish in die 3 deurs van je
Hoeveel kosten die dingen en van waar?

en sowieso ben ik voor aankomende 2 weken financieel failliet (heb al mn spaargeld op een deposito gezet, dus daar kan ik geen aanspraak op maken). Wordt sowieso dus wachten op de eerstvolgende salarisuitbetaling :)
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Je kan het zo gek maken als je het wilt, als je een abi kent die het kan spuiten ben je wss het goekoopst uit of aftermarket kopen of oem

Tja dat is niet best... bijbaantje zoeken anders om de polo mods mee te financieren?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Je kan het zo gek maken als je het wilt, als je een abi kent die het kan spuiten ben je wss het goekoopst uit of aftermarket kopen of oem

Tja dat is niet best... bijbaantje zoeken anders om de polo mods mee te financieren?
ik verdien als student ontzettend veel (relatief gezien); heb de onkosten van de nieuwe motor, schokdempers en andere mods van afgelopen paar weken al kunnen opvullen met mn afgelopen 2 salarisuitbetalingen zonder aanspraak te maken op mn spaargeld. Alleen heeft dit tot gevolg gehad dat ik nu financieel in een zwakke positie sta. Dus ff door de zure appel heen bijten voor de komende 2 weken.

Elke abi kan goed spuiten @dov Stick Out Tongue

Nee zonder grap, ik kijk wel verder. Maar dit wordt z.s.m. vervangen.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
ik verdien als student ontzettend veel (relatief gezien); heb de onkosten van de nieuwe motor, schokdempers en andere mods van afgelopen paar weken al kunnen opvullen met mn afgelopen 2 salarisuitbetalingen zonder aanspraak te maken op mn spaargeld. Alleen heeft dit tot gevolg gehad dat ik nu financieel in een zwakke positie sta. Dus ff door de zure appel heen bijten voor de komende 2 weken.

Elke abi kan goed spuiten @dov Stick Out Tongue

Nee zonder grap, ik kijk wel verder. Maar dit wordt z.s.m. vervangen.

Veel verdienen is relatief :kissingsmiling:, je zou evt ook voor rline/gti bumpers kunnen gaan
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Veel verdienen is relatief :kissingsmiling:, je zou evt ook voor rline/gti bumpers kunnen gaan
Eerst de ramen laten blinderen, cruise control inbouwen en een aftermarket camera inzetten (korte termijn), dan eventueel nieuwe velgen (mid term). Als ik dan nogsteeds niet tevreden ben, zal ik misschien kijken naar die bumpers, maar dat is voor de lange termijn.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
hmm dat is dus het probleem met mijn polo momenteel, gros van mogelijke mods zit er al op dus het begint saai te worden
verkoop het ding en koop een nieuwe bak waar je weer van voor af aan kunt beginnen. Maar dan dit keer een dikkere auto. Een 3 serie ofso. Of C klasse. Kosten nou ook niet verschrikkelijk veel tweedehands (1ste eigenaar) van 3-4 jaar oud.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
verkoop het ding en koop een nieuwe bak waar je weer van voor af aan kunt beginnen. Maar dan dit keer een dikkere auto. Een 3 serie ofso. Of C klasse. Kosten nou ook niet verschrikkelijk veel tweedehands (1ste eigenaar) van 3-4 jaar oud.

hij staat al te koop, wordt een golf 7 niffauw
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!