Help: ijzeren sierstuk voorbumper 6R

SY96

Bekend lid
288
121
47
Ik zoek zo'n ijzere siertuk die tussen de naad vam de roosters van de voorbumper verwerkt moet worden. Gezocht op ali maar tevergeefs. Iemand enig idee?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200122-204256_Chrome.jpg
    Screenshot_20200122-204256_Chrome.jpg
    170 KB · Weergaven: 69
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Mocht jouw rand onverhoopt kapot zijn heb ik er nog een voor je. Echter denk ik dat je dus een comfortline hebt en dus een gehele middengrille moet hebben.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Shit Stick Out Tongue

Maar eigenlijk is het wel te rechtvaardigen. Ik had ongeveer 1 jaar geleden een Marokkaanse jochie van 14 jaar aangereden met mn polo. Zijn fiets pedalen zijn toen door de bumperroosters gepenetreerd, waardoor ik tot op heden met een kapotte rooster rondrijdt. Niet heel erg ofso, maar sinds ik een nieuwe motor heb, ben ik nu toch ook geneigd om dat te vervangen :)

Ach, ik heb gelukkig nog geen vrouw. Nu heb ik niemand die mij controleert op uitgaves (behalve mn vader die telkens klaagt als er een pakketje binnenkomt voor de polo) , maar in de nabije toekomst wordt dat een ander verhaal :(
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Arends1989
Shit Stick Out Tongue

Maar eigenlijk is het wel te rechtvaardigen. Ik had ongeveer 1 jaar geleden een Marokkaanse jochie van 14 jaar aangereden met mn polo. Zijn fiets pedalen zijn toen door de bumperroosters gepenetreerd, waardoor ik tot op heden met een kapotte rooster rondrijdt. Niet heel erg ofso, maar sinds ik een nieuwe motor heb, ben ik nu toch ook geneigd om dat te vervangen :)

Ach, ik heb gelukkig nog geen vrouw. Nu heb ik niemand die mij controleert op uitgaves (behalve mn vader die telkens klaagt als er een pakketje binnenkomt voor de polo) , maar in de nabije toekomst wordt dat een ander verhaal :(
ga je trouwen :confused: ;)
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Je hebt net besteld toch? Anders bestelling annuleren?
Ik wil ook de "highline" motorkap rooster hebben, dus heb gelijk de gehele set gekocht. En aangezien de plastic roosters van de bumper ook kapotgereden is, leek het me verstandig om ze beide te kopen. Dus ik laat de bestelling gewoon binnenkomen.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Shit Stick Out Tongue

Maar eigenlijk is het wel te rechtvaardigen. Ik had ongeveer 1 jaar geleden een Marokkaanse jochie van 14 jaar aangereden met mn polo. Zijn fiets pedalen zijn toen door de bumperroosters gepenetreerd, waardoor ik tot op heden met een kapotte rooster rondrijdt. Niet heel erg ofso, maar sinds ik een nieuwe motor heb, ben ik nu toch ook geneigd om dat te vervangen :)

Ach, ik heb gelukkig nog geen vrouw. Nu heb ik niemand die mij controleert op uitgaves (behalve mn vader die telkens klaagt als er een pakketje binnenkomt voor de polo) , maar in de nabije toekomst wordt dat een ander verhaal :(
Ik herken mezelf hier volledig in. "Er is WEER een pakketje voor je." :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: SY96
Zijn die los te halen dan? Als sy96 niet kan gebruiken heb ik wel interesse
Ik zie dat de mijne kapot is, mijn oude middengrille is vervangen omdat hij kapot was, maar helaas is het zilveren klikding ook gesneuveld. Kan er wel af dus mocht je op de sloop komen ;) Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
heyheyhey ga je nou een highline pakket maken van je snelheids duivel
Heb die verdomde plastic handgrepen al vervangen, maar om een echte highline look te hebben, moet ik nog de door jou verafschuwde plastic spiegelkappen vervangen door een in kleur gespoten variant, ook al heb ik die highline grill er op gemonteerd ;) ik check BMparts regelmatig in de hoop dat ik daar in kleur gespoten spiegelkappen tegenkom, dus heb geduld @dov.
 

Bijlagen

  • 20200123_100348.jpg
    20200123_100348.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 27
  • 20200123_100358.jpg
    20200123_100358.jpg
    830.4 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Heb die verdomde plastic handgrepen al vervangen, maar om een echte highline look te hebben, moet ik nog de door jou verafschuwde plastic spiegelkappen vervangen door een in kleur gespoten variant, ook al heb ik die highline grill er op gemonteerd ;)
Dov zijn haat ligt diep voor niet in kleur gespoten onderdelen..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: SY96
Heb die verdomde plastic handgrepen al vervangen, maar om een echte highline look te hebben, moet ik nog de door jou verafschuwde plastic spiegelkappen vervangen door een in kleur gespoten variant, ook al heb ik die highline grill er op gemonteerd ;) ik check BMparts regelmatig in de hoop dat ik daar in kleur gespoten spiegelkappen tegenkom, dus heb geduld @dov.

ik zou voor hoogglans zwarte spiegelkappen gaan dan ben je nog een beetje stylish in die 3 deurs van je
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!