Help! Gevarendriehoek gezocht!

Wie kan mij helpen met het volgende bizarre probleem? ;)

In de kofferbak van de Polo 6R zitten 2 mooie klemmen om een gevarendriehoek tussen te klemmen.
Echter na mijn 4e mislukte poging vandaag om er een te kopen die er daadwerkelijk in past, is het tijd voor hulp!
Wie heeft er een gevarendriehoek netjes in die beugeltjes zitten, is deze origineel en zo ja, heeft iemand er dan een onderdeelnummer van?

Als iemand de zijne wil ruilen tegen 4 niet passende mag dat ook.. Stick Out Tongue

Thanks!
 
Gelijk even gekeken, maar daar zitten bij mij geen klemmen.
Heb zelf de gevarendriehoek (in een grijze houder) linksachter in de kofferbak vastgeklemd met de klemband die daar zit, samen met twee veiligheidshesjes.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Die ik gekocht heb past wel,ik weet niet meer waar.
Wel kan ik je vertellen dat dit eertse keer van mijn leven zo'n ding gekocht heb,en stom verbaast was toen ik de dealer belde en vertelde dat er geen driehoek inzat,hoorde dat dit niet standaard was.
Ik was al diverse malen duitsland ingereden zonder een gevarendriehoek.
Ik dacht dat dit standaard in de auto hoorde.

Gewoon een k*t-dealer dus.
Ik kreeg bij mijn POLO 1.2 TDI BM behalve de gevarendriehoek, een flesje olie en een lampensetje ook nog eens VIER reflecterende hesjes om dat men in Duitsland soms moeilijk doet als niet alle inzittenden die bij pech náást de auto staan een hesje aan hebben.
 
Gewoon een k*t-dealer dus.
Ik kreeg bij mijn POLO 1.2 TDI BM behalve de gevarendriehoek, een flesje olie en een lampensetje ook nog eens VIER reflecterende hesjes om dat men in Duitsland soms moeilijk doet als niet alle inzittenden die bij pech náást de auto staan een hesje aan hebben.

Nounou.. dat is ook een beetje te hard met de stok slaan als je het mij vraagt.
Op de meet in Groningen destijds waren er daar meerdere auto's (allemaal verschillende dealers over een groot stuk land verspreid) die geen driehoek erin hadden zitten.
En dat samen met de berichten hier doen mij eerder vermoeden dat er dan bij pon/vw zelf iets blijft liggen.
Dat dus dan in de vorm van een gevaren driehoek ;)

Ikzelf had er ook geen, maar heb gewoon een oudere die nog in de garage lag onder de dubbele bodem gelegd;)

Samenvattend, als er op de lever order van een dealer staat dat de auto compleet geleverd is of als er maar weinig meldingen komen van mensen dat er iets standaard ontbreekt in een model, kan ik mij goed voorstellen dat ze het af doen als incidenten. Plus als je daarnaast ook nog even bedenkt dat de polo een van de best verkochte auto's van Nederland is en dat dus betekend dat dealers veel van die auto's zien komen en gaan vind ik het persoonlijk niet zo vreemd;)
Slordig ok, maar vreemd niet en ook niet een reden om de dealer op te veroordelen.

(vooral niet gezien het feit dat huiskes hier in het oosten vrijwel de enige dealer is die mij serieus neemt en niet als een voetveeg behandeld zoals de dealers van de overige merken dat doen. N.b. ik ben een jonge rijder)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!