[Help] Binnenverlichting LED Polo 6R

Heren,

Ik heb de binnenverlichting verwisseld van halogeen verlichting naar de witte LEDs met CANBUS. Nu is treed er een probleem namelijk het volgende:
- Eerst werkte de verlichting op de achterbank naar behoren (zowel enkel links of rechts aan, als de deuren open gingen en de Coming-en Leaving Home functie) nu werkt alleen links (bestuurderskant) als ik hen daar op instel.
- Daarna werkte voren de verlichting half naar behoren, als je de verlichting op enkel leeslampjes zetten werkten deze perfect. Ook als ik deze op continue aanzet. Echter op de deuren werkt het niet.. Net zo min met de Coming-en Leaving Home functie en de voetverlichting werkt ook niet meer..
- Kofferbakverlichting werkt wel goed
- Make-up spiegel verlichting werkt ook goed

Weet iemand wat wellicht de oorzaak kan zijn? Had tevens een moment dat alle verlichting het eventjes deden, daarna begonnen de lichten te flikkeren en een raar sissend geluid van achter (achterbank).

Zou dit te maken kunnen hebben met de weerstand? Dat niet overal de stroom doorheen gaat?

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Probleem is verholpen geworden. Was enkel een kwestie om eerst voor de leeslampjes te verwisselen en later pas op de achterbank.

Dit topic mag dus gesloten worden!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!