Heeft de R-line zelfde mistlampen als een BM?

DannyPolo6R

Nieuw lid
Hallo,

Ik heb vandaag een R-Line voorbumper besteld, en ik vroeg mij af of de mistlamp units hetzelfde zijn. Ik weet dat het andere mistlampkappen heeft maar ik ben niet zeker over de units zelf... En heeft iemand ervaring met het demonteren/monteren van een voorbumper? Of is het handiger om het te laten doen?

Graag hoor ik van jullie!

De units vorm is het zelfde maar het binnenwerk is beetje anders. Het binnenwerk van de units van een rline volgen de contouren van de rline bumper. Maar je kan je bm units gebruiken icm een rline bumper

De mistlampen van de bm onder een R-line bumper ziet er niet uit. De binnenkant is zilver van de bm en de r-line zwart. Ook de vorm loopt anders van binnen. Ik zou t niet doen en heb t ook niet gedaan.

Super, deze vraag had ik ook..

De mistlampunits van de R-line bumper zijn niet voorzien van drl's, omdat deze in de koplampunit zitten.
Ik heb gewone komplampunits en wil dus mijn mistlampunits voorzien hebben van drl's.

Super, deze vraag had ik ook..

De mistlampunits van de R-line bumper zijn niet voorzien van drl's, omdat deze in de koplampunit zitten.
Ik heb gewone komplampunits en wil dus mijn mistlampunits voorzien hebben van drl's.
Ik heb gewoon DRL in mijn mistlampen zitten. De mijne zijn van een GTI. Zien er hetzelfde uit als die van de R-Line.

Het demonteren van een (voor) bumper is redelijk simpel.
heb dit in het verleden al eens gedaan bij mijn vorige polo.
heb er toen die tijd een handleiding van gemaakt en deze stond ook online op het forum maar of deze er nu nog op staat weer ik niet.
zal morgen wel even kijken of ik hem nog wel heb:P

Oke, thanks voor de info! Ik zal denk ik toch nog even tijdelijk de BM units monteren... Uiteindelijk denk ik dat ik wel de echte R-Line units ga kopen. @Krisrock: Eeen handleiding zou top zijn!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!