Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wordt woensdag vervongen bij mij, bij mijn vakgarage heb nog garantie op de auto, we konden het zelf niet los krijgen dus heb ik hun er op aangesproken, maar zoals jij zegt is het tikken wel wat minder geworden dus?Masterkilobyte, heb je het al opgelost of?
Nee vandaag weer geluisterd is het zelfde. Dus ligt niet aan de plunjer. Die is vervangenwordt woensdag vervongen bij mij, bij mijn vakgarage heb nog garantie op de auto, we konden het zelf niet los krijgen dus heb ik hun er op aangesproken, maar zoals jij zegt is het tikken wel wat minder geworden dus?
Zal een krachtige injector kunnen helpen?Klinkt als een injectorratel als je t mij vraagt. Even luisteren met een stetoscoop om te pinpointen waar t weg komt . T kan ook weg komen uit het vacuumtraject, een ventieltje of klepje die wat lawaaiig is. Laatste optie, iets wat veel voorkomt bij de 1.0TSI bij koudstart, wastegate van de turbo maakt lawaai. Deze is relatief makkelijk te controleren op speling.
Lijkt me een beetje vreemd, dat heel veel mensen dit hebben, ook de golf met 1.0 tsi 116pk dat het bij iedereen de nokkenas zou wezen, dan was het al lang bekent wat het prezies zou wezenIemand die verklaard dat die het ook had en dat het aan de nokkenas lag. en dat de hele motor vervangen was door VW garantie.
Lijkt me een beetje vreemd, dat heel veel mensen dit hebben, ook de golf met 1.0 tsi 116pk dat het bij iedereen de nokkenas zou wezen, dan was het al lang bekent wat het prezies zou wezen
Ja heb nou net een vw upje met geluid van een tsi motor, en die doet het niet zo luid als die van mij, maar mischien zit die opvoerpomp ergens anders, maar geloof nou ook weer niet dat de polo zo als het geluid nu is vanaf fabriek is afgeleverd, dat zou niet best wezen, dus komt toch ergens vandaan, ben bij de dealer geweest, en die zei doen ze allmaal, maar vindt het toch vreemd, als jue een polo nieuw koopt heeft ie dat geluid toch niet, dez up die ik nu het filmpje van laat zien heeft ook niet dat erge tikkenZie op FB berichten er over, op reddit, zie op youtube videos er over. Dus ja. Maar lijkt mij niet dat het de nokkenas is inderdaad, dat lijkt me ook een bullshit verhaal dan had je storingen en andere geluiden.. Maar aan de plunjer ligt het niet, dus bespaar je de tijd en vervang die beter NIET. zie wat Catanmbu hier boven zegt.
Inderdaad daar ben ik het met je eens, ben ik contact met iemand die ook een VW up heeft 1.0 TSI en die heeft EXACT als wat jij hebt en wat ik heb. Voorheen had ik het niet eerder dus er zit ergens denk ik niet iets lekker of vervuild of iets. Misschien inlaatkleppen vervuild, misschien injector vervuild. Ik heb de injector reiniger besteld en ben benieuwd naar of mijn ervaring verbeterd, vind het wel behoorlijk vervelend. Vooral als de raam open staat let je er extra op. Overigens zit de opvoerpomp, de hogedrukpomp dezelfde positie bij de up als de polo. Denk niet dat het normaal is maar goed. dealer zegt dat alles normaal is.Ja heb nou net een vw upje met geluid van een tsi motor, en die doet het niet zo luid als die van mij, maar mischien zit die opvoerpomp ergens anders, maar geloof nou ook weer niet dat de polo zo als het geluid nu is vanaf fabriek is afgeleverd, dat zou niet best wezen, dus komt toch ergens vandaan, ben bij de dealer geweest, en die zei doen ze allmaal, maar vindt het toch vreemd, als jue een polo nieuw koopt heeft ie dat geluid toch niet, dez up die ik nu het filmpje van laat zien heeft ook niet dat erge tikken
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.