He he!! mijn nieuwe [gebruikte] Polo 6r is binnen.

afgelopen maandag de polo 6R opgehaald uit het ruhrgebied Remscheid in Duitsland.
het is een diepzwarte 1.4 comfortline 5 deurs, bj. 2010 met 60.000 op de teller.
de polo is [was] van de eerste eigenaar.
moet de polo nog invoeren bij de RDW,is nog een heel gedoe om al die papieren in te vullen.
het is best frustrerend als de auto voor de deur staat en je er nog niet in kunt rijden.
vorige week maandag had ik een kleine 20 polo's 1.4 comfortlines opgeslagen onder favorieten.
en zondag jl stonden er nog twee op,rest allemaal verkocht, ze gaan waarschijnlijk als zoete broodjes weg.
de 1.2 3pitters blijven allemaal staan in Germany.:confused:
foto,s volgen na bezoek aan de RDW.
groet thomas.
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
  • Leuk
Waarderingen: polobm12 en HJV
Welcome to the club. Ja de Duitsers die hebben wel smaak qua auto's(Polo's)
Dat ligt ook aan het Duitse wegenbelasting systeem dat die 1.2 TDI's allemaal blijven staan, je kan volgens mij bijna voor het zelfde geld een 'dikkere' Polo rijden. Verder nog modificaties voor je auto in de pijplijn ? verlagen, xenon ?
 
.  .  . 
@ polobm12 en Ronny, ben al een oude lul hoor, verlagen gaat t niet meer worden.
wel zou ik er nog cruise control op willen zetten en wat chroom of rvs delen, o.a voor in de gril van de highline, en de uitlaat.
dacht trouwens dat cruise control er standaard op zat op de comfortline?
gr tonny.
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
  • Leuk
Waarderingen: polobm12
Ok gilex.
er zitten wel breedstralers? en onder de bumper. taglicht en schijnwerpers die met de bocht mee schijnen.
lichten die op het voeten compartiment schjnen,en koeling [biertje?] in het handschoenvak.
trouwens heb nog een vraag in het algemeen, is het veel werk om zo een cruise control in te bouwen?
en wat heb je daar allemaal voor nodig?
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
Onze Comfortline, heeft mistlichten (incl bochverlichting) Geen TFL's maar continu dimlicht (Dauerfahrlicht)
Geloof geen voetverlichting, teminste is me nooit opgevallen Big Grin
Wel idd een gekoeld dashboardkastje
Het is wel wat werk, ombouwen naar CC, je moet iig andere hendels plaatsen en kabels trekken(zo uit mijn hoofd gezegd), je stuur moet er iig uit en danvrijschakelen met VCDS of laten vrijschakelen bij de garage
 
eerst een week moeten wachten op het Duitse kenteken deel 1, duurde wel erg lang. ook nog aangetekend en wel verstuurd door de beste man.
vorige week woensdag naar de RDW, polo hoefde niet gekeurd te worden Duitse T.U.V. tot 2017.
en nu wachten op het kenteken en betaling rest B.P.M.
helaas nu weer een feestdag ertussen ,hoop dat morgen het kenteken komt.
raak nu zo langzamerhand wel een beetje gefrustreerd,mooi Polootje voor de deur ,maar nog niet mogen rijden.:confused:
groet thomas.
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
@ hoi 3errors.
heb er tot nu toe niet erg veel aan veranderd,als alleen een allumuinium sier stukje in het stuur van een highline.
en een chrome uitlaat sierstuk.
ben nog aan het sparen voor Allu velgen.
iemand nog een tip? of ruil [inruil]voor een set originele velgen met zgan Dunlop winterbanden.?
groet thomas.
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
  • Leuk
Waarderingen: 3errors
hoi polo maniaks.
terug van weg geweest, wegens ziekte maar gaat weer goede kant op.
was nog foto's verschuldigd maar kommen er aan.
moet zeggen het is toch wel weer een heel verschil met de vorige polo 9n.
groet thomas.
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!