Hardst wat je gereden hebt in je polo !

Tijdje terug 170-180 op de teller in Duitsland. Kwam op een gegeven moment zo weinig bij dat ik het gaspedaal maar wat losliet.
Hoeveel mag je verwachten bij stage 1 tuning?

Optrekken gaat natuurlijk wel een stuk prettiger dan eerst.
dat is mij ook de vraag....
volgens mij zijn onze 1.0 en 1.2 tsi motoren begrensd.
Voor mijn tuning reed ik max 190 gps.
Na de tuning ook.
0 naar 100 is wel verbeterd en tussensprints ook.
Ik lees nu dingen over vmax.
Zit dit ook op de 1.0 en 1.2 tsi motoren
En al zou je deze verwijderen gaat ie dan wel over de 190 heen?
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Tijdje terug 170-180 op de teller in Duitsland. Kwam op een gegeven moment zo weinig bij dat ik het gaspedaal maar wat losliet.
Hoeveel mag je verwachten bij stage 1 tuning?

Optrekken gaat natuurlijk wel een stuk prettiger dan eerst.
Ik haalde de 203 best gemakkelijk in mijn Polo. Helaas niet de ballen gehad om hem nog verder te pushen in nederland..
 
Volkswagen  X  X 
dat is mij ook de vraag....
volgens mij zijn onze 1.0 en 1.2 tsi motoren begrensd.
Voor mijn tuning reed ik max 190 gps.
Na de tuning ook.
0 naar 100 is wel verbeterd en tussensprints ook.
Ik lees nu dingen over vmax.
Zit dit ook op de 1.0 en 1.2 tsi motoren
En al zou je deze verwijderen gaat ie dan wel over de 190 heen?
De toerenteller is begrensd, de snelheid is niet begrensd. Hij gaat gewoon niet harder. Vind het een knappe snelheid voor die motoren.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
De toerenteller is begrensd, de snelheid is niet begrensd. Hij gaat gewoon niet harder. Vind het een knappe snelheid voor die motoren.
Ik vind het ook al knap voor deze motoren, maar ik zat zelfs nog iets onder de 4000 toeren bij 198. Is hij in z'n 7e versnelling alleen geblokkeerd dan? Want dan ga ik het volgende keer natuurlijk in z'n 6 proberen :mrgreen:
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
Ik vind het ook al knap voor deze motoren, maar ik zat zelfs nog iets onder de 4000 toeren bij 198. Is hij in z'n 7e versnelling alleen geblokkeerd dan? Want dan ga ik het volgende keer natuurlijk in z'n 6 proberen :mrgreen:
Klopt wat je zegt, de overbrenging van de bak zorgt er voor dat de motor laag in zijn toeren blijft. Theoretisch (volgens de toerenteller) heb je dus "gas" over maar de auto zal niet harder gaan. Zou zomaar kunnen dat je in z'n zesde versnelling ook de 200km/u aantikt met 6000 toeren, maar dat zou ik niet te lang volhouden als ik jou was.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Klopt wat je zegt, de overbrenging van de bak zorgt er voor dat de motor laag in zijn toeren blijft. Theoretisch (volgens de toerenteller) heb je dus "gas" over maar de auto zal niet harder gaan. Zou zomaar kunnen dat je in z'n zesde versnelling ook de 200km/u aantikt met 6000 toeren, maar dat zou ik niet te lang volhouden als ik jou was.
Gaan we ook zeker niet te lang doen, maar ben gewoon benieuwd of hij het haalt. Even aantikken en weer terug naar 180 in z'n 7 is voldoende haha. (In DE uiteraard)
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!