Hardst wat je gereden hebt in je polo !

Ongeveer 145-150km/h (op de teller, volgens nav. 140). In Duitsland. Meer pit had mijn vorige 6N polo niet, en om in Duitsland in een 6N zo 'hard' te rijden is ook niet bepaald comfortabel voor je rug soms:tearsofjoy:
Nee, dat heeft geen enkele zin en is idd onprettig. In het verleden ook wel eens op de Autobahn eerdere auto's met (een stuk) minder vermogen even helemaal op de staart getrapt. Maar dan krijg je bijna het idee dat de zaak gaat desintegreren. Moet wel zeggen dat de GTI ongelofelijk stabiel en comfortabel blijft op hoge snelheden. Het gaat te ver om te zeggen dat 250 net zo aanvoelt als 130, maar het voelt geen moment oncomfortabel. Vond dat echt verrassend voor een auto in deze klasse
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Nee, dat heeft geen enkele zin en is idd onprettig. In het verleden ook wel eens op de Autobahn eerdere auto's met (een stuk) minder vermogen even helemaal op de staart getrapt. Maar dan krijg je bijna het idee dat de zaak gaat desintegreren. Moet wel zeggen dat de GTI ongelofelijk stabiel en comfortabel blijft op hoge snelheden. Het gaat te ver om te zeggen dat 250 net zo aanvoelt als 130, maar het voelt geen moment oncomfortabel. Vond dat echt verrassend voor een auto in deze klasse

Laat staan dat ik in mijn eerste proefrit, een 1.0 TSI 95pk het al helemaal geweldig vond hoe soepel deze reed, ook nog bij 130+. Is natuurlijk ook een hele overgang voor mij (mijn vorige auto kwam moeilijk mee in huidig verkeer). Heb zelf nog niet eerder een GTI bestuurd, maar kan me voorstellen dat dit natuurlijk geweldig is (heb wel eens de POV's bekeken).
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Ja, nooit gedacht ooit nog eens zoiets te mogen besturen en gezien leeftijd en toekomstige auto ontwikkelingen, toch nog op de valreep. Het is nog steeds elke keer enorm genieten, zowel bij relaxed rijden als af en toe even een beetje gek doen.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Gisteravond nog een recordje verbroken op de Nederlandse snelweg. Even de 213 aangetikt. Er zat nog veel pit in, misschien voor de volgende keer.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
198 op de gps, harder wilde hij helaas niet... Toch mooi dat hij iets over de fabrieksopgave (196) gaat, maar was leuk geweest als hij precies de 200 had kunnen aantikken. Volgende keer in Duitsland iets beter m'n best doen :)
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
198 op de gps, harder wilde hij helaas niet... Toch mooi dat hij iets over de fabrieksopgave (196) gaat, maar was leuk geweest als hij precies de 200 had kunnen aantikken. Volgende keer in Duitsland iets beter m'n best doen :)
Ik vind het raar.
Getuned en geen verhoging van Zijn topsnelheid.
Ik het zelfde verhaal.
140pk zou toch harder moeten kunnen.
0...100 gaat ie wel hard
Max 191 gps fabrieksopgave... 190.
Zijn onze auto's begrensd?
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik vind het raar.
Getuned en geen verhoging van Zijn topsnelheid.
Ik het zelfde verhaal.
140pk zou toch harder moeten kunnen.
0...100 gaat ie wel hard
Max 191 gps fabrieksopgave... 190.
Zijn onze auto's begrensd?
Dat zou haast wel moeten dan...
Ik heb me er verder niet druk over gemaakt, want hoe vaak rij je nou op de top? Zeker omgeving Rotterdam Stick Out Tongue
Als ik tijd heb even een keertje speuren in vcds of ik een begrenzer kan vinden.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
Denk idd begrenzing, want mijne kwam ondanks tuning net zo ver. Maar boeit me verder niet, de substantiele 100-200 verbetering des te meer
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Tijdje terug 170-180 op de teller in Duitsland. Kwam op een gegeven moment zo weinig bij dat ik het gaspedaal maar wat losliet.
Hoeveel mag je verwachten bij stage 1 tuning?

Optrekken gaat natuurlijk wel een stuk prettiger dan eerst.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90pk Bluemotion with a touch of VAG techniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!