Hardst wat je gereden hebt in je polo !

Volgens mij heb je daar in de buurt 'Het oude Posthuis', is net over de grens. Heb ik ook wel lekker gegeten alleen is iets duurder.

Grootste schnitzel heb ik in een XXXXXL restaurant (Waldheim te Frankfurt) gegeten. Ik had er eentje van 'slechts' 500 gram die ik nog wel op kreeg. Mijn neefje wilde stoer doen met een schnitzel van 1000 gram. Tja, dat was toch echt teveel.XXXXXL schnitzel.jpg
Bekijk de menukaart maar eens:
https://static1.squarespace.com/sta...17595357303/Waldgeist+Speisenkarte+Januar.pdf
Of de dessertkaart:
https://static1.squarespace.com/sta...9bd78194/1435339473993/dessert+Karte+2014.pdf (54 bolletjes ijs, slik)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Gisteren heuvel af 199 op mfa+ teller, dat wel. Gaat deze niet verder? Had op 1 of andere manier het idee dat de puf er nog niet helemaal uit was.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
In Duitsland terug uit Oostenrijk 191 km/uur op de teller. Navigatie gaf 182 km/uur aan.
Achter een dikke MB aan, niet voor een wedstrijdje hoor, maar hij maaide alle auto's weg en zodoende kon ik lekker blijven planken.
Ik moet ook zeggen dat het bijzonder goed reed zonder herrie en trillingen.
eigenlijk reed de Polo heel volwassen en stabiel! :cool:

Toch wel netjes zonder tuning.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Eigenlijk vind ik de top behoorlijk oninteressant. Zal ook wel bij één keer blijven. Versnellen vind ik veel boeiender. Maar alles is relatief. Ik denk nog met enige regelmaat met plezier terug aan F16 take offs met afterburner ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ongeveer 145-150km/h (op de teller, volgens nav. 140). In Duitsland. Meer pit had mijn vorige 6N polo niet, en om in Duitsland in een 6N zo 'hard' te rijden is ook niet bepaald comfortabel voor je rug soms:tearsofjoy:
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!