Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen apk afkeur? Heb ze ook eens op een astra uit 2000 gehad. Moest eraf voor de apk.
Maar staat hem goed!
Zolang het de lichtbeeld niet beinvloed, en niet uitsteekt als scherpe deel is het geen probleem!
Dit is dus wel degelijk afkeur. Verlichtingsarmaturen mogen niet zijn beplakt of bespoten. Deze kappen zitten geplakt en dat is afkeur,
Verwijzing van 5.2.55 lid 3Al plak je de gehele koplamp af is het geen afkeur zolang het licht niet wordt belemmerd.
Ben zelf apk keurmeester geweest. Licentie is afgelopen vandaar.
Da's ook een beetje achterhaald, want mijn koplampen zijn gewoon van plasticik geloof dat glazen armaturen al enkele jaren uit de trend zijn.
Verwijzing van 5.2.55 lid 3
Tab 4
Artikel 128
Duidelijk hé, dat is gewoon afkeur. Oh, en de steekproefcontroleur geeft er hier strafpunten voor.
- De glazen van de lichtarmaturen mogen niet zijn bespoten, geverfd of beplakt.
- De glazen van de lichtarmaturen aan de achterzijde van het voertuig, met uitzondering van de achteruitrijlichten, mogen geen barsten of gaten vertonen waardoor wit licht naar achteren kan worden gestraald.
Gaf al aan dat ik het geweest ben....
Regels veranderen elke jaar weer. Zal zien dat het volgend jaar weer anders is.
Goed dat je harde bewijzen hebt sta ke sterker in je schoenen ghghahahahah
Lijkt me zuur als je op je splinternieuwe bi xenonlampen die spoilers heb vast gekit en ze er met de apk eraf moeten. Gelijk je lampen naar de maan.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.