Handleiding radio composition colour

Wil51

Actief lid
110
31
37
Ik zoek de handleiding van de radio composition colour vam mijn Polo 2018. Niet op internet te vinden. En omdat het een import auto is niet te downnloaden bij volkswagen.nl. Ik heb wel het Nederlandse instructieboekje gekregen van de verkoper (Volkswagen Service Point). Maar daar staat niets in over de radio.
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
Als men om een kenteken vraagt bij het downloaden, kan je een kenteken lenen van een auto van bijv. Marktplaats. Ik heb geen Polo AW maar ben zo wel aan een handleiding gekomen.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Als men om een kenteken vraagt bij het downloaden, kan je een kenteken lenen van een auto van bijv. Marktplaats. Ik heb geen Polo AW maar ben zo wel aan een handleiding gekomen.
Lijkt wel of de meeste Polo's import auto's zijn of men laat kenteken niet zien. Ik nu wel een handleiding gevonden wat er op lijkt. Alleen is dat de uitvoering met navigatie. Ik heb de uitvoering met alleen carplay.
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!