Voorstellen Hallo iedereen!!

Hoi allemaal,


Ik ben Hilde en ben sinds een paar dagen trotse eigenaar van een Volkswagen Polo 1.2 TSI match edition uit 2012 ik ben 26 jaar jong (over 3 dagen inmiddels 27 ). Groot auto liefhebber, en met voorkeur naar Volkswagen. Dit is de 2e Volkswagen die ik in bezit heb (vorige vw was een new beetle uit 2000 die ik toen der tijd met pijn in mijn hart heb weg moeten doen). Ik stuitte op dit forum omdat ik al druk bezig ben geweest met googlen naar informatie en eventuele aanpassingen die ik zelf kan doen (waaronder de plannen om van radio te wisselen e.d.). Ik kijk er naar uit om de polo nog beter te maken dan dat hij al is

Groetjes Hilde
 

Bijlagen

  • IMG_20230820_163406.jpg
    IMG_20230820_163406.jpg
    3.9 MB · Weergaven: 26
  • IMG_20230820_163449.jpg
    IMG_20230820_163449.jpg
    4.2 MB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol en Frans_WL
Welkom op het forum Hilde. Er zijn hier op het forum inderdaad mensen met zoveel kennis van zaken dat zelfs VW Wolfsburg regelmatig contact met ze opneemt voor vragen.
Heb je misschien ook foto's?
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!