Haaienvin Antenne

Hallo allemaal.
Ik ben nieuw hier op het Forum
Weet niet of ik goed zit,maar heb een vraag?
Ik heb een Polo GT uit 2016 maar wil mijn antenne vervangen voor een orginele haaienvin antenne..
Maar zie zoveel verschillende...
Heb een orginele navigatie van Volkswagen.
Dus mijn vraag is....Heb ik die haaienvin nodig met 1 stekker of met 2 stekkers?
En die antennes zijn toch hetzelfde als die van een Golf en andere modelen??

Wie.heeft er een antwoord voor me???
 

Bijlagen

  • 18735808.jpg
    18735808.jpg
    3.7 KB · Weergaven: 24
Volkswagen  Polo GT  14i 16V Bluemotion 150PK 
Navigatie vanaf fabriek? Dan licht er een kabelboom met 2 stekkers (fakra aansluiting). Eén voor FM en GPS. Heb jij nu een combinatie van een haaievin en een "spriet" antenne? Of alleen een "spriet"?
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Orginele navigatie groot scherm dvd met SD in dashboardkastje.En antenne met heel klein bolletje..ook orgineel
 

Bijlagen

  • 18 1.jpg
    18 1.jpg
    97.8 KB · Weergaven: 95
  • Screenshot_20190402-140132.jpg
    Screenshot_20190402-140132.jpg
    198.5 KB · Weergaven: 99
Volkswagen  Polo GT  14i 16V Bluemotion 150PK 
Navigatie vanaf fabriek? Dan licht er een kabelboom met 2 stekkers (fakra aansluiting). Eén voor FM en GPS. Heb jij nu een combinatie van een haaievin en een "spriet" antenne? Of alleen een "spriet"?
Enkel een spriet
En die van de foto zou moeten werken?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190402-140132.jpg
    Screenshot_20190402-140132.jpg
    198.5 KB · Weergaven: 43
  • 18 1.jpg
    18 1.jpg
    97.8 KB · Weergaven: 42
  • 41LzS2V4rvL._SX450_.jpg
    41LzS2V4rvL._SX450_.jpg
    18.2 KB · Weergaven: 50
Volkswagen  Polo GT  14i 16V Bluemotion 150PK 
Ik wil ook mijn antenne vervangen op mijn Polo AW, maar blijkt dat de antennevoet er heel anders uit ziet dan de geleverde haaievin antennes op aliexpress. Ook is de hemel op andere manier bevestigd en moeten de zijpanelen er ook af. Dus ik denk dat ik helaas mijn antenne niet kan vervangen door de haaienvin.
 

Bijlagen

  • VW-Polo-VI-6-2G-AW-Antenne-Dachantenne-_57.jpg
    VW-Polo-VI-6-2G-AW-Antenne-Dachantenne-_57.jpg
    217.4 KB · Weergaven: 47
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
Ik wil ook mijn antenne vervangen op mijn Polo AW, maar blijkt dat de antennevoet er heel anders uit ziet dan de geleverde haaievin antennes op aliexpress. Ook is de hemel op andere manier bevestigd en moeten de zijpanelen er ook af. Dus ik denk dat ik helaas mijn antenne niet kan vervangen door de haaienvin.

haaievin antennes houden niet alleen op bij aliexpress he..
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Even langs de dealer geweest. Die gaven advies om de antenne niet te vervangen voor een haaienvin. Grote kans op slechte of helemaal geen ontvangst en op een knik in de hemel als je niet alle zijpanelen los haalt in de Polo AW. Niet alleen de achter zijpanelen maar ook de middenstijl panelen moeten eruit.
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!