H7 led lampen

Goedemiddag,

Ik wilde graag led in mijn originele koplampen hebben.
Dus led besteld in China en gemonteerd.
Bij de apk kreeg ik te horen dat deze lampen geen beeld geven, dus geen licht en donker bij de koplamp test.
Nu wil ik best wel voor duurdere lampen gaan van philips bijv. , maar lost dit dan mijn probleem op of gaat dit zo ie zo niet lukken?
Ik hoor graag of iemand van jullie het wel gelukt is.

Alvast bedankt.

Grote groet,

Erik
 
Volkswagen  Polo Cross 6R  1.2 TSI 
Ik heb de nieuwste Philips pro9100 h7 led in mijn koplampen geplaatst. Het zijn de duurste lampen van Philips. Geen slecht woord over en ik heb nog geen een keer gehad dat tegenliggers hebben geseind.volgens mij kom je met geen een led lamp door de apk omdat ze niet goedgekeurd zijn de osram versie ook niet. Alleen als je een Duitser bent zou het mogen.
 
VW  polo aw highline white silver  1.0 
Voor de apk mag het wel als het lichtbeeld goed is. Het is niet legaal in Nederland maar met een apk zal het niet afgekeurdworden
Dit is niet correct h7 led heeft geen eu keurmerk en is een directe afkeur. Sorry
“LED vervangingskoplampen mogen niet worden gebruikt op de openbare weg omdat het geen EU-typegoedkeuring kan krijgen. De politie kan een boete geven ondanks dat het lichtbeeld van de lamp wel door de APK komt.”
 
VW  polo aw highline white silver  1.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!