H7 LED dimlicht?

krisrock

Bekend lid
1,745
178
92
Hallo allemaal,

Ik was van de week een beetje op het internet aan het rond kijken en daar kwam ik diverse setjes H7 led verlichting voor het dimlicht tegen.
zou dit wat zijn? gezien het licht beeld en in de toekomst de APK keuring.
de meeste setjes waren van het merk Cree heeft iemand hier al ervaring mee? of staat LED voor in het dimlicht nog aardig in de kinderschoenen?

Gr Krisrock
 
CREE is een led-type volgens mij.
Verder is het zo dat er al diverse productiewagens met volledige LED verlichting geleverd worden.
Aftermarket is mij niet helemaal duidelijk qua kwaliteit helaas.
 
Volkswagen  Golf MK4 AGR, Polo 9N  1.9TDI 118PK, 1.9TDI PD 145PK 
Die heb ik geprobeerd.
Eerste probleem is dat ik ze niet met de huidige klem in de koplamp vast kan zetten (9N3) misschien heeft de 6R een andere klem. Maar dit kan wel opgelost worden.
Tweede probleem, er zit geen lichtbeeld in. Het wordt een vlek.

Moet wel zeggen dat de lichtkleur mooi is en dat ze wel iets feller zijn dan halogeen maar het evenaart geen xenon.
Waarschijnlijk werkt dit wel lekker als je projectorkoplampen hebt.

Zit zeker potentie in maar naar mijn idee staat dit nog in de kinderschoenen.
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Ik heb vernomen van collega's van mij dat de "wat simpelere" Led autolampen van tegenwoordig niet sterk genoeg zijn om een optimale licht opbrengst te kunnen realiseren zoals b.v. Xenon doet.

Ik weet echter niet of dit ook voor deze lampen geldt.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2-12V OPTIVE 
  • Leuk
Waarderingen: Bas Goethals
is het aan te raden of is het 5 euro wegsmijten als je dit koopt?
16143553_1205408206163854_6596570768169137532_o.jpg
Ik heb diezelfde lampen ook geplaatst in de polo (echter dan de H4 variant), maar heb ze er na 5 minuten weer uitgehaald ivm. verstrooiing..
Ze leken mij wel meer licht op te brengen dan de standaard gloeilampen, maar wil mijn tegenliggers niet verblinden..
Daarnaast had ik alleen nog maar dimlicht, grootlicht deed niks (terwijl het toch echt H4 zou zijn geweest..)
Weggegooid geld dus...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Blue Motion 
  • Leuk
Waarderingen: Bas Goethals
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!