H7 led aansluiting ?

Goedemiddag,





Ik heb afgelopen weekend een setje Night Breaker H7 van het merk Osram aangeschaft.
Ik wil deze in mijn koplamp plaatsen, maar de aansluiting lijkt niet te passen.
Heeft een van jullie een idee wat voor aansluiting dit is en welke adapter ring ik daar voor moet aanschaffen?





Ik hoor het graag.



Groet,


Thijs



WhatsApp Image 2024-04-15 at 16.20.35.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
Goeieavond,

Heb ze zelf in mijn polo aw ook geplaatst en effe laten stellen met een lichtbeeld apparaat. Super mooi licht. Maar effe antwoord op je vraag. Ik heb een pdf bestand geinformeerd voordat ik de lampen kocht en daar staat alle info over toepasbare modellen en benodigheden. Bij jou polo ben je een speciale adapter ring nodig. Zal effe een foto met onderdeel nummer toevoegen. Bij mijn polo aw was het plug en play
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240416_214400_Drive.jpg
    Screenshot_20240416_214400_Drive.jpg
    275.7 KB · Weergaven: 29
Volkswagen  Polo AW (Highline)  1.0 TSI 115PK 
Hi Melvin,


Dank voor je reactie. Ik heb ondertussen de adapter besteld en uitgeprobeerd, maar hij lijkt niet te passen.
Het gaat toch om deze adapter?

Osram LEDriving Adapterset 64210DA01-1​

Ik rijd een polo 6R uit 2010.


Groet,


Thijs
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!