H7 lampen voor de polo bm

Dag Forummers,
Ok, ik heb alles doorgelezen, maar wordt nog niet echt wijzer.

Ik heb een Bluemotion en bij mij gaat na het monteren van de H7-units het dimlicht uit als grootlicht aan gaat. Zowel bij het seinen als bij continu grootlicht. Ik heb al even onder het dashboard gekeken en er zit bij mij wel een relais op positie 4 (zoals eerder in deze thread beschreven). Mijn polo heeft ook koplampsproeiers (weet niet of dat uitmaakt).

Als ik het duitse forum lees, zou bij het seinen wel het dimlicht moeten blijven branden. Is bij mij ook niet het geval.

Ik ben zelf niet zo handig met elektra. Kan iemand mij een tip geven wat ik het beste kan doen of wie mij kan helpen?

Alvast bedankt!
 
VW  6R  1.2TDI 
Hmm.. Ik weet zo niet waar je vandaan komt, maar je kunt als eerste eens via vcds de H7 codering proberen;)
Is een stuk goedkoper dan allerlei andere hardware mods te gaan proberen;)
http://www.mypolo.nl/forum/vag-com/2456-ledenlijst-met-volkswagen-auto-group-com-kabels.html
Daar kun je even kijken of er een lid bij jou in de buurt zit.

Anders is Jela aan te raden (te vinden via mp), zeer kundig en kan je goed informeren.

Dankjewel. Ik kom uit Zwolle, dus Jela is niet om de hoek. Ik ga eens iemand zoeken met vag-com kennis. Is inderdaad prettiger als ik niet hoef te gaan solderen ;).
 
Bedankt. Ben inmiddels bij Jela geweest (las ik toch veel positieve berichten over). Er was een hardware-mod - kabeltje aanpassen - nodig. Ook meteen nog wat settings aangepast in de computer. Ik kan Jela aan iedereen aanbevelen! Hij weet wat 'ie doet.
 
als jela weet wat hij doet vraag ik me toch af waarom hij een kabel gebruikt
bij een polo bm is dat namelijk niet nodig een kwestie van bcm coderen klaar
ik spreek uit ervaring
bij een bij een "normale" polo trendline is dit kabel trukje id wel nodig
grt donna
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!