H7 koplampen iets verstellen

Mijn H7 koplampen schijnen eigenlijk net niet ver genoeg.
Je ziet op de weg dat ze eigenlijk best iets hoger zouden kunnen staan en dus verder schijnen zonder dat er tegenliggers last van hebben.

Weet iemand zo hoe ik ze iets hoger kan zetten om te testen zonder vanalles te gaan verstellen met als gevolg dat het helemaal niet meer klopt.
Zal neem ik aan een schroefje voor zijn om de hoogte in te stellen.

Wil dit eigenlijk iets verstellen zonder gelijk weer naar de garage te gaan om te laten instellen.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
krisrock zei:
Ik zal even naar de dealer gaan, of en andere garage.
zelf afstellen valt niet mee.

heb zelf ook de verlichting hoger gezet.
even auto voor de garagedeur zetten. Met tape bovenste lichtrand afplakken en met schroevendraaier de lampen hoger draaien.

Je merkt direct of de juiste schroef te pakken hebt. Het lichtbeeld verandert naar links/rechts of boven onder.

Áls er niets verandert, dan zit je aan het grootlicht te draaien.

ps: onthoudt even hoeveel slagen je hebt gemaakt. Kun je altijd terug naar het begin.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!