H4 bluemotion 2011 unit L en R voor 20 Euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat ik H7 koplamp units heb aangeschaft doe ik mijn h4 units weg van de Vw Polo 6R bluemotion.

Voor diegene die Xenon wil inbouwen en de originele lampen wil bewaren is het ook ideaal!

De rechterkoplamp heeft iets last van condens omdat de achterzijde een gaatje is gemaakt in het afdekklepje voor xenon. Wanneer dit droog is en een nieuw kapje erop zit is dit opgelost.
De linkerkoplamp moet aan de achterzijde ook een nieuw plaatje voor het lampje maar deze zijn te bestellen.

De strooilichtbehuizing (metalen hulsje) was voor de xenon verwijderd waardoor de linkerkoplamp niet direct goed klemt.
Vandaar beide samen voor 20 Euro!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!