Gunner's 2013 Škoda Octavia

Naast mijn Polo 6C heb ik ook nog een andere auto. Vorig jaar vanwege gezinsuitbreiding een wat grotere auto dan de Golf VI Hatchback die ik toen had gekocht. De Golf VII was te duur (geen acties zoals ze dit jaar hadden) en de kofferbak van deze hatchback gaat helemaal open (lijkt op een sedan maar is officieel een hatchback) en bood geen extra meerwaarde in de kofferbak en na het zien van de kofferinhoud van de Octavia (590 liter) was ik direct verkocht.

O3.jpg


Voorbeeld van Skoda.nl

O3_koffer.jpg


Specs: Skoda Octavia Ambition Businessline (1.2 TSI 105PK). Af-fabriek Upgrade: 18 inch Alaris-velgen.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
Dikke Skoda hoor. Ze zijn er kwa design en kwaliteit wel op vooruit gegaan hoor. Aantal jaar terug was het een en plastic van binnen nu heb je dat veel minder.
Ja dat vind ik dus ook. een paar jaar geleden had ik iedereen voor gek versleten als ze gezegd zouden hebben dat ik een skoda zou gaan rijden bij wijze van spreken.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!