Guido's BM

Hoi,
ik ben Guido en ten eerste mijn complimenten voor deze website!
Ik heb sinds oktober 2010 een Bluemotion, opgehaald bij de VW fabriek in Wolfsburg (een super ervaring!!) Toen ik de wagen twee weken in mijn bezit had heb ik het dak, de voorgrille en zijpanelen mat zwart laten stickeren, zoals te zien op de foto's. Ook te zien op de foto's zijn de licht metale velgen, die voorheen onder m'n Golf zaten. Binnekort laat ik deze velgen mat zwart spuiten, zodat het één met de wagen wordt. Ik ben ook nog van plan de VW-logo's zwart te (laten) maken, en dat is gelijk mijn eerste vraag:
weet iemand of dit gemakkelijk te doen is?
Verder ben ik nog van plan de lampjes van de dagrijverlichting te vervangen met gele lampjes. Weet iemand of dit volgens de wet is toegestaan?

 
Bedankt!
Auto ophalen in Wolfsburg kost 270 euro voor 2 personen, inclusief treinreis en overnachting in een 5 sterren hotel. Ook heb je twee dagen toegang tot het Autostadt park, waar je ook nog een rondleiding krijgt in één van de fabrieken. De laatste dag staat je auto klaar in een grote showroom waar je vervolgens zelf uit mag rijden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!