Voorstellen GTIFANATIC

Hallo,

Mijn naam is Jordy en heb vandaag een Polo GTI 2.0TSI 2018 gekocht, die ik donderdag mag ophalen.
Het gaat om een Limestone Grey versie met:
  • Keyless go
  • Spiegelpakket
  • Licht-zichtpakket
  • Draadloos telefoon oplader
  • Panorama dak
  • Winterpakket
  • Achteruitrij camera
  • DAB+
  • Parkassist
  • Executive pakket
Wat ga ik er nog aan doen?
- VVS inbouwen + Keyless go protector
- Wintervelgen halen
- Vagcom aanpassingen
- Chippen
- Diverter Valve
-Lak coating
- Eventueel nog ledverlichting voorzijde inbouwen ipv Xenon.
-Overige buitenverlichting die nog halogeen is vervangen door led (mistlampen, achteruitrijverlichting, achter knipperlichten enz).

Tenslotte heb ik ook een OBDELEVEN en kan ik dus aanpassingen doen, dit heb ik in het verleden voor mijn Seat Leon 2014 gedaan, maar ook voor enkele andere mensen, dus als iemand uit limburg eens hulp nodig heeft, hoor ik het wel!


Premium member ben ik inmiddels ook, dus hoop dat ik helemaal ben ingewijd bei de club.

MVG Jordy


PS. Foto's volgen,, als ik hem uitgebreid heb gepoetst!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!