GTI

Echt? Dacht dat alle 9N3's standaard elektrische en verwarmbare spiegels hadden.

Maar ben beetje aan het kijken naar een GTI en vroeg me af wat er standaard op hoort te zitten.

De ene GTI heeft namelijk climatic en de ander weer climatronic. Stoelverwarming is denk ik ook een optie?

climatronic en stoelverwarming zijn beide opties. In duitsland heeft de GTI wel standaard stoelverwarming volgens mij

Zoek je toevallig een rode? die van mij gaat vanavond marktplaats op.

Ok, persoonlijk vindt ik rood het mooist op een 9n3 GTI maja dat is smaak.
Die van mij heeft helaas geen climatronic, elek spiegels en stoelverwarming. Wel 5 deuren en een licht&zicht pakket. GTI is standaard wel voorzien van 4 elektrische ramen en cruisecontrol.

Auto is tot eind deze maand beschikbaar, wordt daarna ingeruild. Voor interesse graag een PM

Ik heb een reflex zilvere 3 deurs met werkelijk alles er op en er aan.
Heb alleen geen lederen bekleding (gelukkig want dat vind ik niks)

Wat er precies standaard is weet ik niet.
Maar ik heb bijvoorbeeld een glazen elektrisch schuif/kantel dak, climatronic, elektrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels, regensensor, cruisecontrol, stoelverwarming, licht en zichtpakket, winterpakket, donkere achterramen, koplampsproeiers, 4 airbags etc etc.
Te veel om op te noemen. :D

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!