GTI sierstukje oplas

Ben dus stilletjes aan de spullen aan het kopen welke nodig zijn om het exterieur van mijn polo GTI te krijgen.
Nu heb ik al meerdere keren gelezen dat een polo 1.2 12v (zoals de mijne) een uitlaatje heeft dat bij de achterbumperlip omlaag loopt.

Is dit nu een kwestie van eraf slijpen om vervolgens gti oplasstukjes te lassen of werkt dit anders?
Zijn er hier uberhaupt mensen met een polo 9n3 1.2 met een gti look sierstukje? Hoe hebben jullie dat gedaan? (En waar gekocht?)

Gr polonick
 
Iemand een idee of dit overeenkomt met een gti sierstuk?
Las dat gti rond 64 heeft, dit is rond 70 en geen idee of dat een flink verschil is.
Heb al eens een sierstuk met rond 75 gehad maar dit was veel te groot en heb deze dus retour gezonden.
 
Hallo nik. Ik krijg vandaag mijn gti onderlip voor de achterbumper binnen + een sier eind stuk van gti ik was voor beiden 70 euro kwijt inc verzend kosten. Ik ga deze er vandaag op bouwen houd mijn garage in de gaten dan zal ik er een how to voor je op zetten!

grt Bart
 
Hallo nik. Ik krijg vandaag mijn gti onderlip voor de achterbumper binnen + een sier eind stuk van gti ik was voor beiden 70 euro kwijt inc verzend kosten. Ik ga deze er vandaag op bouwen houd mijn garage in de gaten dan zal ik er een how to voor je op zetten!

grt Bart

Ben benieuwd!

Heb inmiddels een sierstuk besteld 2x 60mm rond, dit was de dichtstbijzijnde GTI maat dat ik kon vinden.
Heb je ze trouwens besteld bij winparts? (Las ik net) Heb jij daar wel daadwerkelijk een 9n3 gti achterlip gekregen of niet?
Ik heb daar een tijdje terug ook een gti achterbumperlip besteld + sierstuk alleen was dat sierstuk 2x75mm (veel te groot vond ik), en kreeg ik een heel andere achterbumperlip binnen. Denk dat die lip van een 9n was ofzo.
Mocht jij dit ook binnen gehad hebben en vervolgens retour gezonden hebben, als je nog een sierstuk zoekt kan ik het je eventueel laten weten of mijn aankomend sierstukje goed overeenkomt met een gti sierstuk.(38mm is het aansluitpunt dus precies goed, 2x60mm rond dus scheelt maar 0,4mm met origineel gti. Hoop dat dit bijna niet opvalt.)

EDIT :
Inmiddels e.e.a. in je garage gelezen.
Zal als ik de uitlaat binnen heb en je bent geinteresseerd je laten weten hoe of wat.
Dit is in ieder geval het sierstukje :
http://www.car-and-tuning.nl/index....facturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!