Gti remmen op niet gti wel met schijfremmen

Wie oh wie kan mij vertellen of het mogelijk is om voorop gti remklauwen te monteren op een niet gti model? Heb wel al schijfremmen rondom. Ik wil de auto gaan laten chippen maar dan ook vooraf de remmerij aanpakken. Gti remklauwen zijn al in huis
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 105pk 
Aangezien TS al 105pk TSI heeft, is het als het goed is vóór 288mm gemonteerd en achter 232mm.

Controleer voor de zekerheid of je een fusee voor hebt zonder remklauwhouder.

Je kunt dan zonder vervangen van de fusees de klauwen en klauwhouders van een 310/312 mm ATE 54 remsysteem pakken (Golf 4 GTI Jubi, Polo 6R GTI na 2012, WRC)

Hoofdremcilinder hoeft eigenlijk niet vervangen te worden.
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
In dat geval heb ik een setje over ja
Was alleen "vergeten" dat ik de klauwen eerst een ander kleurtje wilde geven, volgend weekend gaan ze eronder.
Links geschuurd
20180617_141114.jpg
Ik ben voor carbon metallic gegaan
20180617_154519.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Robin en Turbodruk
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!