gti onderstel onder 1.4

hallo,

ik ben nieuw op het forum en zou me eerst even voorstellen, ik ben 19 jaar en sinds kort in het bezit van een polo 9n3 met 1.4 16v.
hier heb ik gti velgen voor liggen (rij nu nog op winterbanden) en ik wil de polo iets verlagen. niet teveel, nog een beetje comfort is ook wel lekker aangezien ik redelijk kilometers maak. nou zei iemand je moet een gti onderstel eronder leggen dan ligt de polo 2 cm lager bij het wegdek en heeft nog steeds comfort. hebben mensen hier ervaring mee of is dit helemaal niet mogelijk (ander gewicht motor)?

ik hoor het graag, gr.
 
Geen idee hoe het zit met gewicht enzo maar ik heb nog wel een compleet GTI onderstel liggen. PB me maar als je interesse hebt.
Ook nog remmen voor de voorkant eventueel. Ik zal binnenkort eens een verkoop topic maken.
 
Volgensmij word het gewichts verschil idd een probleem, waardoor je bijna niks zakt en "de ride" alleen maar harder word.

Rond de 175e heb je een goed veren setje van KW/Weitec/Eibach en dan zak je zo'n 2,5~3cm mee. En blijft wel aardig comfy. Dan heb je iets wat voor jouw auto is en zich bewezen heeft goed te zijn.
 
Ik zat er ook aan te denken, maar zie net dat de temperaturen overdag nog steeds rond het vriespunt blijven. Is de sneeuw periode helemaal voorbij of hebben we daar ook nog kans op?

sorry voor OT
 
zo net gti onderstel onder me polo gezet, dit was trouwens meer werk dan k dacht maar het is gelukt en ik ben eigenlijk wel tevreden met de verwachtingen. weggedrag is 200 procent vooruit gegaan je kan nu elke bocht zo hard nemen als je wil en de auto is niet vervelend hard geveerd. en zo te zien is de auto de beloofdte 2 cm gezakt, maar is moeilijk te zien in het donker. als me zomervelgen eronder zitten zou k wel even een foto hierbij zetten
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!