Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zag dat sommige moesten zagen. Kreeg ook van Rieger te horen dat het niet zal passen, vandaar de twijfelIs mogelijk, maar dan heb je ook een uitlaat demper van GTI nodig anders heb je een lelijk gat zitten waar niks zit.
Zagen moet sowieso ja, volgens mij is het bij de 1.0 motoren 1 stuk, toevallig bij mijn GTI weet ik dat midden demper en einddemper met een verbinding stuk vast zitten.Ik zag dat sommige moesten zagen. Kreeg ook van Rieger te horen dat het niet zal passen, vandaar de twijfel
Dat is dan nieuw bij de facelift, was ook 1 stuk bij de gti's waardoor je op duitse ebay allemaal uitlaten in 3 stukken te koop aangeboden zagZagen moet sowieso ja, volgens mij is het bij de 1.0 motoren 1 stuk, toevallig bij mijn GTI weet ik dat midden demper en einddemper met een verbinding stuk vast zitten.
Oke! Dat wist ik niet, downpipe, middendemper en einddemper allemaal in delen bij mij inderdaad! Wel goed kan je lekker snel wisselenDat is dan nieuw bij de facelift, was ook 1 stuk bij de gti's waardoor je op duitse ebay allemaal uitlaten in 3 stukken te koop aangeboden zag![]()
Zagen moet sowieso ja, volgens mij is het bij de 1.0 motoren 1 stuk, toevallig bij mijn GTI weet ik dat midden demper en einddemper met een verbinding st
maar qua het inklikken van de gti diffuser moet direct lukken zeg je? En bedoel je met zagen, zagen in de diffuser of het zagen van de uitlaatZagen moet sowieso ja, volgens mij is het bij de 1.0 motoren 1 stuk, toevallig bij mijn GTI weet ik dat midden demper en einddemper met een verbinding stuk vast zitten.
Diffuser erin is gewoon 1 op 1. Uitlaat einddemper wordt wel zagen als je er een gti eindpijp op wilt hebben.maar qua het inklikken van de gti diffuser moet direct lukken zeg je? En bedoel je met zagen, zagen in de diffuser of het zagen van de uitlaat
Inderdaad wat @LevendStratego zegt. en dan de GTI einddemper en huidige midden demper met elkaar verbinden met een pijpverbinding.maar qua het inklikken van de gti diffuser moet direct lukken zeg je? En bedoel je met zagen, zagen in de diffuser of het zagen van de uitlaat
Hoe bevalt de imitatie R-line diffuser? Van welk merk is ie en past ie goed of moest je nog aanpassingen doen? Ziet er tof uit!Hi mensen. Ik heb een leuke reef blue polo aw 1.0 met een imitatie r-line diffuser. Tóch wil ik nu voor een agressievere look gaan met een gti diffuser. Enige personen die dat al hebben gedaan?
Ja prima is van burgonderdelen. Paste opzich perfect. Bij sommige gaat het het er iets lastiger in maar ben er tevreden mee. Verkoop hem binnenkort voor €85. (Via burgonderdelen zijn ze €135)Hoe bevalt de imitatie R-line diffuser? Van welk merk is ie en past ie goed of moest je nog aanpassingen doen? Ziet er tof uit!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.