Gti look op een 1.0

Hi mensen. Ik heb een leuke reef blue polo aw 1.0 met een imitatie r-line diffuser. Tóch wil ik nu voor een agressievere look gaan met een gti diffuser. Enige personen die dat al hebben gedaan?
 

Bijlagen

  • IMG_0175.png
    IMG_0175.png
    9.9 MB · Weergaven: 44
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Zagen moet sowieso ja, volgens mij is het bij de 1.0 motoren 1 stuk, toevallig bij mijn GTI weet ik dat midden demper en einddemper met een verbinding st

Zagen moet sowieso ja, volgens mij is het bij de 1.0 motoren 1 stuk, toevallig bij mijn GTI weet ik dat midden demper en einddemper met een verbinding stuk vast zitten.
maar qua het inklikken van de gti diffuser moet direct lukken zeg je? En bedoel je met zagen, zagen in de diffuser of het zagen van de uitlaat
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Hi mensen. Ik heb een leuke reef blue polo aw 1.0 met een imitatie r-line diffuser. Tóch wil ik nu voor een agressievere look gaan met een gti diffuser. Enige personen die dat al hebben gedaan?
Hoe bevalt de imitatie R-line diffuser? Van welk merk is ie en past ie goed of moest je nog aanpassingen doen? Ziet er tof uit!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
Hoe bevalt de imitatie R-line diffuser? Van welk merk is ie en past ie goed of moest je nog aanpassingen doen? Ziet er tof uit!
Ja prima is van burgonderdelen. Paste opzich perfect. Bij sommige gaat het het er iets lastiger in maar ben er tevreden mee. Verkoop hem binnenkort voor €85. (Via burgonderdelen zijn ze €135)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!