GTI logo - polo GTI 1.8 2015

Hallo mensen,

Ik heb vorige week een Volkswagen Polo GTI 1.8 gekocht met bouwjaar 2015. Op mijn polo zit op de achterkant geen GTI logo. Ik wil graag mijn auto zo origineel mogelijk dus wil graag een GTI logo op de achterkant plaatsen.

Heeft iemand misschien een tekening of iets dergelijks van de achterkant van een GTI (facelift) uit 2015? Zodat ik weet waar het logo precies geplaatst moet worden.

Alvast bedankt.

Groet, Robert
 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 
Screenshot_20220203-203040.jpg
N66-10979.png
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Hallo mensen,

Ik heb vorige week een Volkswagen Polo GTI 1.8 gekocht met bouwjaar 2015. Op mijn polo zit op de achterkant geen GTI logo. Ik wil graag mijn auto zo origineel mogelijk dus wil graag een GTI logo op de achterkant plaatsen.

Heeft iemand misschien een tekening of iets dergelijks van de achterkant van een GTI (facelift) uit 2015? Zodat ik weet waar het logo precies geplaatst moet worden.

Alvast bedankt.

Groet, Robert
je kunt de auto ook bestellen zonder letters op de achterkant. zonder letters is niet per se niet-origineel.
 
Bedankt! Ik neem dus aan dat het GTI logo op dezelfde plek moet als het Polo logo (kwa afmetingen).

Even voor mijn nieuwsgierigheid: hoe kom je aan dit plaatje? Heb de Duitse handleiding bij mijn polo doorgelopen maar ben dit plaatje niet tegengekomen. Bij mij zit er ook een andere code rechtonderin bij de plaatjes, i.p.v. n66 is het bij mij B6R. Even aannemende dat dit het plaatje voor een Volkswagen polo uit 2015 (facelift) is.





Ook de andere mensen bedankt voor de reacties, wordt gewaardeerd!


Als iemand nog een tip heeft waar ik zo’n origineel embleem kan kopen, hou ik mij aanbevolen. Ik wist niet dat er verschil zat in die emblemen en zelf kan ik geen GTI embleem vinden voor dit specifieke model polo.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo GTI  1.8 
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb contact gehad met de Volkswagen dealer, het embleem kost bij hen €33,-. Via de website die FFA doorgaf moet ik €44,- betalen incl verzendkosten, vandaar dat ik het embleem toch maar bij de dealer heb gekocht!

Nogmaals dank voor de tips, ga morgen het embleem plaatsen!
 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 
het is gelukt, zie foto. Kan een mod dit topic verplaatsen? Het staat nu tussen showroom my polo, maar volgens mij hoort dit topic hier niet. Mijn fout.
 

Bijlagen

  • 4AA6E667-19DF-4A0A-AA56-D599E966D047.jpeg
    4AA6E667-19DF-4A0A-AA56-D599E966D047.jpeg
    56.5 KB · Weergaven: 13
Volkswagen  Polo GTI  1.8 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!