GTI Koplampen LED+Bi-Xenon

Ik vraag me nu wel eens af, kan iemand mij het verlossende antwoord geven of het dus mogelijk is de GTI koplampen in een polo BM werkend te krijgen, of zijn daar zoveel kosten en werk aan verbonden om dit te doen? ik heb namelijk iets gelezen dat het niet mogelijk is i.v.m. sensors op de achteras?? of iets dergelijks, hoe zit dit nu precies? misschien kunnen jullie me helpen.

alvast bedankt!

Groetjes!
 
kort gezegd: ja het kan, een recent lid op t forum heeft het voor elkaar (naam even kwijt) op een BM

lang gezegd: niet makkelijk (knip-soldeer-en uitzoekwerk) en een setje ebay lampen kost minimaal €800

En Xenon vereist volgens de wet koplamp sproeiers en verstelbare hoogte, iets wat origineel bij de Polo inderdaad op de achteras zit..
 
OK OK dat is niet mis dan zo te horen!

Ik dacht misschien is het wel mogelijk om de lampen er in te zetten (ik praat dan in feite over de lege behuizing maar wel met de LED's) en deze dan te voorzien van een aftermarket Pilot setje, en de draad voor de ledjes weer te koppelen aan je lichtschakelaar (huidige bedrading)? zodat je dus niet met je bedrading en dergelijke hoeft te kloten, maar dat zal wel weer te mooi om waard te zijn natuurlijk! het zal allemaal wel weer niet over te passen zijn, net als je stel motor en dergelijke... denk dat het dan maar wachten word op een hele goede chinese imitatie set of iets dergelijks Stick Out Tongue van mij mag het, ik vind de lampen wel erg mooi namelijk, ik zou ze graag willen hebben..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!