GTI grill polo 6n2 1.9

Hallo iedereen.

Ik heb een vw polo 6N2 1.9SDI gekocht :$:$
Alleen ik wil er graag een gti grill in hebben.
Op markplaats etc. ze wel maar, zonder rode rand of zonder VW embleem.
Wie heeft tips of weet hoe ze te maken zijn of waar tekoop?
Ik heb al gelezen van een gti grille kopen en dan een rand rood spuiten, iemand hier ervaring mee?

Ik hoor het wel.

Groetjes,,
Harold.
 
de polo 6n2 heeft WEL een rode GTI rand, en logo ook.. de 'honinggraad grill' kan je bij de dealer halen, de rand rood spuiten is gewoon zonde, en lijkt nooit zoals een echte rode rand, dit is een soort van veter zegmaar, ik geloof van siliconen, gewoon bij de dealer langsgaan !
 
de 6n2 heeft origineel GEEN rode rand!! heb zelf een geheel origineele 6n2 gti gereden en die had geen rode rand wel een logo ik zeg wel een mooie gti gril met embleem maar zonder rode rand omdat het gewoon niet hoort
 
Beetje late reactie; maar inmiddels heb ik een originele gti grill.

De origineele gril heeft WEL een rode rand, bij veel gti's 6n2 zit er geen rode rand om, omdat, de rode rand vaak verkleurt en dat niet mooi lijkt.
Mijn grille komt van de sloop, hier zit een rode rand om en rode i als embleem.

Op ebay en bij de dealer zijn ze zonder rode rand of is deze los tekoop, maar wil je de origineele gti dan heb je 1 met rode rand nodig.
Aangezien ik met deze schade heb gehad wou ik hem eerst wegdoen en een 6n2 gti weerkopen, na nader onderzoek heb ik gemerkt dat de grillen vaak vervangen zijn en er dan geen rode rand meer om zit. Maarja, het model is 13 jaar oud, dus dat wil nog wel eens verkleuren zo'n rand en dat lijkt niet altijd geweldig.
 
Er zitten inmiddels led achterlichten in, alleen deze bevallen mij niet echt goed, dus ik denk dat die van de foto er weer in gaan.
De achterlampen op de foto heb ik gekocht voor 20 euro, dus niet duur, en altijd beter dan standaard lampen, aangezien ik er zelf 2 achteruitrijlampen en 2 mistlampen in had gemaakt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!