GTI Grill!! Goedkoop of Duurkoop

Tijmi

Exclusive lid
979
0
0
Ik kwam via ebay.de bij de volgende GTI grill terecht.
http://www.ebay.de/itm/NEU-Kuhlergrill-GRILL-VW-POLO-GTI-09-13-/171002894848?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3APolo|Platform%3A6R_&hash=item27d0911a00

Nu is mijn vraag aan jullie, denken jullie dat dit past en of het iets is? Het is een stuk goedkoper, vergeleken met de rest op Ebay. Zie wel dat er geen VW logo wordt bijgeleverd.

Als het wat is, dan is het misschien ook interessant voor andere leden.

Hoor graag jullie mening en of tips of ervaringen.

Groetjes Tijs
 
ik ga eerst even sparen, hihi en dan gaan er weer pas update komen zoal z'n gti grilletje, chipje enz..
mijn ouders waren nu al aan het zagen dat ik het geld er maar door jaag haha.
maar nu terug ontopic
heb eens rondgekeken heb er zeker een 5tal gevonden allemaal rond en bij de 80-85 euro incl verzendingen kosten
had ook eens naar schadewagens gekeken, misschien dat er een gti een ongeval had gehad waarbij grilletje intact was maar helaas
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!