GTI Embleem

Beste mede forumers.

Een vriend van mij heeft onlangs een 6R GTI gekocht, enkel heeft deze geen embleem achteraan op de kofferklep.
Nu vroeg hij mij of ik wist waar ongeveer dit moet staan, maar buitenom dat het linksonder moet weet ik het ook niet,
Iemand die hier de precieze plaatsingsafstanden van weet?

Alvast bedankt
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tsi 105pk (nu 133) 
Exacte afmetingen heb ik niet voor je, maar als ik kijk naar foto's van de 6R GTI, en ik trek een denkbeeldige blauwe lijn boven het embleem langs, dan krijg je dit:
VW6rGTIBadge.jpg


Als je een centimeter of 5 rechts van het meest rechts uitstekende deel van de koplamp begint.
En je de bovenkant van het embleem gelijk legt aan de onderkant van het rood uit de koplamp, dan denk ik dat je een goede leidraad hebt om hem correct te plakken.
Waterpas erbij kan ook goed helpen om de individuele letters netjes te krijgen denk ik zo :)

Hoop dat je hier wat aan hebt, veel meer kan ik er niet bij verzinnen voor je :) succes
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Bas Goethals en NickD
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!