Gti achterbumper

Ik heb laatst een gti achterbumper gekocht alleen mistte dit kapje bij de cirkel. Op internet zie ik vele bumpers waarbij dit kapje ook mist, maar ook een paar waar het kapje er wel aan zit. Weet iemand waardoor het kan dat sommige bumpers dat niet hebben? Zijn dat dan neppe gti achterbumpers?
 

Bijlagen

  • C5618DF2-1B68-47B6-9897-9906A73BB192.jpeg
    C5618DF2-1B68-47B6-9897-9906A73BB192.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 40
  • 0BF29094-52C0-4B3C-B045-ADE8B65D864E.png
    0BF29094-52C0-4B3C-B045-ADE8B65D864E.png
    932.6 KB · Weergaven: 42
Volkswagen  Polo  1.2 tsi 145pk 
Dat kapje hoort op elke GTI achterbumper te zitten. Daar achter zit je sleep oog. Dat kapje zit geklikt en als ze bij een demontagebedrijf er niet op letten, om de bumper compleet te houden, dan raakt die zoek. Bij een lichte achterschade schiet die er ook vaak vanaf, en blijft die achter op de plek van het ongeval. Als je het onderdeelnummer weet, kan je dat kapje nieuw bestellen bij de dealer.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Dat kapje hoort op elke GTI achterbumper te zitten. Daar achter zit je sleep oog. Dat kapje zit geklikt en als ze bij een demontagebedrijf er niet op letten, om de bumper compleet te houden, dan raakt die zoek. Bij een lichte achterschade schiet die er ook vaak vanaf, en blijft die achter op de plek van het ongeval. Als je het onderdeelnummer weet, kan je dat kapje nieuw bestellen bij de dealer.
Ik ben bij van de brug geweest met onderdeelnummer, alleen konden ze dit kapje helaas niet vinden.
 
Volkswagen  Polo  1.2 tsi 145pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!