M
marco38
gezocht
polo 6r gti teller unit
weet iemand er 1 of waar deze te koop/bestellen zijn in nederland
polo 6r gti teller unit
weet iemand er 1 of waar deze te koop/bestellen zijn in nederland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien even bellen, weet je het zeker.bedankt voor de link ( moet anders toch maar uit duitsland laten komen )
ik dacht een tijdje terug gezien te hebben dat vag techniek het verkocht,maar kan het niet meer vinden op de site
Misschien even bellen, weet je het zeker.![]()
Ik heb een teller liggen voor je, staat 65 km op dus hij kan nog door VW naar je oude km stand geprogrammeerd worden.
Hij is niet nieuw, maar ziet er nog wel netjes uit. Laat evt maar weten.
Zitten er verschillen tussen de boordcomputers dan? Ik dacht eigenlijk dat het alleen de brandstofmeter en motor temperatuur meter die erop zitten en meer niet.
Heb even gezocht en kwam dit filmpje tegen waarin je wat opties ziet. VW Polo 6R whit GTI tacho functions - YouTube
Ziet er inderdaad wel mooi uit maar de brandstofmeter die in de standaard teller zit vind ik wel mooier. Ook leuk dat ie opvult en leegloopt bij het starten en stoppen.
Eerst maar eens de foto's afwachten![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.