GTI 2e hands bij dealer kopen?

Webgangster

Beheerder / Webhoster
Beheerder
MyPolo - Team
559
19
32
Ik rij nu een 85PK 1.4 maar ik wil eigenlijk een GTI gaan rijden.
Nu zit ik op internet te kijken naar nieuw en 2e hands.

Maar hoe verstandig is het nou om een GTI 2e hands te kopen?
Iedereen weet dat er olie problemen zijn.


Iemand advies?

Stefan
 
BMW  1 serie  1.6 
Als je nu nieuw rijdt koop dan ook weer nieuw... Althans mijn mening zonde van het geld om wat 2e hands aan te schaffen waar je strax van de 2 jaar garantie een half jaar je auto bij de dealer zal ontmoeten.

Ik zou het niet doen en waarom 180 pk? Stick Out Tongue Spaar dan voor de nieuwe Golf 7 Gti ;) wat ik zou doen...... Big GrinBig GrinBig Grin

gr,

Enzo
 
Ligt eraan hoeveel garantie de VW op de 2ehands GTI geeft. Ik denk bar weinig want ze willen ze zelfs als inruilauto liever niet hebben! Olieprobleem is 1 van de vele kinderziektes die nog steeds in de GTI's schuilen.

Ik zou het niet doen, maar ik persoonlijk zal nadat mijn GTI in Oktober weg is ook nimmer meer zaken willen doen met VW.
 
Wetend over olieproblemen kan je beter een 2de handse kopen die niet ouder is dan 2 jaar dan heb je fabrieksgarantie nog. Als je voor een 2de handse gaat..

Verder kan je tot 1 jaar dealer garantie krijgen op jonge occasions..
 
Tja ik heb in het begin wel olie verbruik gehad. heb er niks aan laten doen

nu zit ie op 16500km en t is al stukken minder denk n litertje per 5000k nu (wel de enige vw die ooit olie luste in mn vw geschiedenis)

Tweede hands kopen is altijd n groter risico.

in zoals johan zegt kijk eens naar de GT k heb pas n filmpje gezien best een rappe kar (en zuinig)

succes
 
Bedankt voor jullie antwoorden :)
Ik ga denk ik toch maar voor een nieuwe auto dan inderdaad.
Of het de Polo wordt weet ik niet, ben ook erg benieuwd naar de Golf 7.
 
BMW  1 serie  1.6 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!