Gtekz :: 2011 Volkswagen Polo 6R bluemotion

Ik ben nieuw op het Forum dus zal mezelf even voorstellen!

Menno Koevoets, 21 jaar en in het bezit van een Polo Bluemotion uit 2011, wil nu ondertussen toch wat gaan doen aan de looks van mijn auto dus vandaar dat ik op dit forum terecht ben gekomen :)

Wat ik nog wil gaan doen:
Led verlichting (Kenteken / Binnen)
Kentekenhouders (Chrome)
Velgen
Highline front (Grill boven / onder)
Zonnenband
Kofferbak logo's verwijderen en chrome sierstrip.

Eventueel nog:
Ramen donkerder, Xenon e.d.

Ben nu langzaam alle onderdelen aan het verzamelen dus je zult nog genoeg horen op het forum van me! :)
 
Bedankt allemaal!

@ iPolo Ik zit te twijfelen tussen mat zwart of glossy zwart.. Het punt is dat ik hem helemaal zwart wil maken behavle de chrome delen, daarnaast twijfel ik ook nog over 17 / 18 ".. Als je idee'en hebt zijn deze meer als welkom! :)

@ RJPolo Misschien dat ik 28 April wel even langs kom gehobbelt, :) lijkt me leuk om idee'en op te doen!
 
Wat kleine updates zie foto in gallerij:

- Luxe platen
- Kunstofrand beplakt met Carbon foli
- Belettering eraf (Polo / Bluemotion)
- Kentekenhouder achter zonder reclame.

De rest komt nog, dit weekend een paar loze uurtjes dus maar even wat geknutseld :)
 
Lang weekend verlof gehad dus nog maar wat geknutseld:

- Highline voorgrill / onder grill (met chrome)
- Chrome tailgate strip
- Led DRL
- Carbon op kunstofrand vervangen met een andere carbon folio (3D Black)
- Carbon achter het VW logo (Kofferbak)

Zie foto's in de garage :)
 
Kleine update:

Xenon inlaten bouwen bij autoshop in breda, de xenon is van Xenonlamp en wat ben ik er blij mee zeg, ongelooflijk hoeveel meer licht opbrengst dat heeft!

Daarnaast nog gesproken over de led stadslichten & knipperlichten, blijkbaar zijn de knipperlichten niet te vervangen met led of zal dit altijd een probleem blijven. Daarom deze maar vervangen met Silvervisions dan is de koplamp tenminste niet meer zo oranje gekleurd!

Morgen nog een leuk dagje dan komen de Edition 35 look velgen eronder met een setje hankook banden.

Morgen zal ik mijn garage eens update met foto's.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!