Johan
Beheerder
Beste leden,
Van onze sponsor een leuke aanbieding gekregen voor al onze leden!
Deze set koplampen voor de Polo AW kan in een groepsaankoop met 10% (~ 45euro) korting besteld worden, tevens is verzenden gratis.. interesse? Laat even een reactie achter in dit topic dan neem ik contact met je op!
www.xenonlamp.nl
www.xenonlamp.nl

Nog geen premium lid? Dan is ook zo geregeld en snel terug verdient indien je nog andere producten bij onze sponsor wilt kopen. Hiervoor kun je ook contact met me opnemen via PB!
Extra informatie:
Geschikt voor Volkswagen Polo 6 2G, bouwjaar 2017 tot heden. Inclusief e-keur, dus geschikt voor de openbare weg
Alleen geschikt voor modellen met OEM koplampen zonder LED in de originele koplampen
2 units (links en rechts)
Black Edition
Projector koplampen met LED dynamische knipperlichten
Produktdetails:
Van onze sponsor een leuke aanbieding gekregen voor al onze leden!
Deze set koplampen voor de Polo AW kan in een groepsaankoop met 10% (~ 45euro) korting besteld worden, tevens is verzenden gratis.. interesse? Laat even een reactie achter in dit topic dan neem ik contact met je op!

Dynamisch knipperlicht LED koplampen Black geschikt voor VW Polo 6 online bestellen
Bekijk het aanbod van Dynamisch knipperlicht LED koplampen Black geschikt voor VW Polo 6 en bestel direct online! ✓ Voor 23:45 besteld zelfde werkdag nog verzonden ✓ Gratis verzending vanaf € 50

LED koplampen dynamisch knipperlicht geschikt voor VW Polo 6 2G online bestellen
Bekijk het aanbod van LED koplampen dynamisch knipperlicht geschikt voor VW Polo 6 2G en bestel direct online! ✓ Voor 23:45 besteld zelfde werkdag nog verzonden ✓ Gratis verzending vanaf € 50

Nog geen premium lid? Dan is ook zo geregeld en snel terug verdient indien je nog andere producten bij onze sponsor wilt kopen. Hiervoor kun je ook contact met me opnemen via PB!
Extra informatie:
Geschikt voor Volkswagen Polo 6 2G, bouwjaar 2017 tot heden. Inclusief e-keur, dus geschikt voor de openbare weg
Alleen geschikt voor modellen met OEM koplampen zonder LED in de originele koplampen
2 units (links en rechts)
Black Edition
Projector koplampen met LED dynamische knipperlichten
Produktdetails:
- Knipperlicht Halogeen
- Dimlicht H7 (inbegrepen)
- Grootlicht H7 (inbegrepen)
- Elektrische hoogteregeling (elektrische hoogteregelaar is ingebouwd)
EAN | 7442919666664 |
---|---|
Maat | Unit |
Technologie | Halogeen |
Fabrikant | X-Line |
Dynamisch knipperlicht | Ja |
Voltage | 12 |
Aantal per verpakking | 2 |
Geschikt voor: | Auto |
E Keurmerk | Ja |
Garantie | 12 mnd |