Grill plaatsen in BM?

Ik zit met een idee puur een ideetje! :roll: :lol:

Ik zou misschien een GTI grill in mijn BM willen monteren en dan ipv GTI in de grill te zetten iets van Bluemotion laten maken mooiste is ook dan ipv het rode lijntje een blauwe daarvan te maken? :) zoals Skytunecross ook bij zijn Cross Polo gaat doen Zou 1 van jullie zo aardig willen zijn en dit willen fotoshoppen voor mij? :roll:

utrecht2011081700039-1.jpg
[/url]

Alvast bedankt!
 
Thx Soedje! Big Grin

Zo te zien zeg jij ook het V gedeelte zwart maken? :lol:

Wat vinden jullie hiervan? :roll: Ik zit heel erg met de gedachte te spelen om t te gaan doen en de originele onderdelen gewoon te bewaren kan ik altijd nog terug!
 
Soedje, Mooie shop!! Ik heb ook nog een shop-verzoekje lopende, logischerwijs wou ik dit ff meedelen ;) Is geen haast bij hoor (je zult het wel druk hebben als moderator Big Grin )
On topic: Jep blue is the way to go!! Of in koetswerkkleur kan ook nog vet zijn (vooral bij lichtere kleuren)

Grtz
 
In dat geval wil ik het denk ik laten doen ik denk dat dat een stuk mooier uitkomt dan zwart :) Als ik t wil laten wrappen wat kan ik er van te voren alvast aan doen dat dit het beste resultaat wordt? Schoonmaken als een malle dat zowiezo
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!