Grijze ARMSTER armsteun

via marktplaats in zwolle zit een leveranciier van orgineel lijkende armsteun in drie kleuren

Bedankt voor je reactie.
Helaas is dat niet de armsteun die ik zoek. Heb hier en daar gelezen dat die armsteun wiebelt/onstabiel is, en je moet 2 gaten in je tapijt maken om de armsteun te bevestigen.

Tevens is de grijze kleur niet identiek aan mijn bekleding dus zou ik een zwarte moeten nemen.

Vandaar dat ik graag de ARMSTER armsteun in het grijs zoek. Die is wel identiek qua kleur en zit veel steviger.
Wie weet waar ik die kan krijgen?
 
Via de link die je zelf gaf ;)

Mooie combinatie trouwens van je interieur. Ziet er zeer goed uit en het lijkt zelfs alsof de armsteun er origineel in hoort.

Ik heb de persoon uit duitsland inmiddels gemaild en wacht op zijn reply.

Ik vraag me wel af hoe hij de armsteun in het grijs kan leveren, terwijl ik ze echt alleen in het zwart kan vinden.
Laat hij ze speciaal spuiten o.i.d? want hij vraagt er ook 50 euro meer voor dan de zwarte die via de webshop te verkrijgen is.
Weet jij dat toevallig?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!