Gratis af te halen: Polo 9N/9N3 Votex Achterspoiler (schade)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Forummers,

Vanuit een oude inkoop had ik nog een Volkswagen Polo 9N / 9N3 Votex Achterspoiler liggen. De spoiler is kapot aangekomen en is na diverse e-mails op de verzondkosten volledig vergoed. De spoiler is op de hoekpunt gebroken (altijd de zwakke plek) en dit heb ik daarna voor mij zelf nog geprobeerd te repareren maar daarmee is de schade nog wat erger geworden :grin:.

Kortom gratis af te halen aangezien ik ook niet weet of je het uberhaubt nog kan maken (kier van 2 a 3mm, veel passen dus op de wagen) maar voor iemand die handig is om het zo maar te zeggen.

* Bij de af te halen spoiler zit alleen nog de doos. De montage handleiding en bevestiging voor het derde remlicht ontbreekt.
 
Het verhaal geeft ook niet veel hoop moet ik zeggen maar misschien is het helemaal niet zo erg als het klinkt. Een foto zou wel helpen ;) Als het nog redelijk te fixen is ben ik misschien wel geïnteresseerd
 
Kom op jongens,er staat bij dat er werk aan zit! Ik geef het niet voor niets weg, dit betekend dan ook dat je zelf nog aardig moet prutsen
:) maar als ik er iemand blij mee kan maken dan liever dan het weg gooien. Die gene kan dan zelf bepalen of hij het weg gooit of het probeert

@boytdi, ik kan hem ook een keer mee naar amersfoort nemen, vanaf 3sept werk ik in Amersfoort centrum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!