graafies Polo Bluemotion

graafie

Exclusive lid
2,121
370
83
Hier een paar foto's van mijn Polo Bluemotion. Gekozen voor Flashrood omdat ik na 2 zwarte auto's, eens iets totaal anders wilde. Ik heb hem nu een dikke maand. Ik heb o.a de koplampen omgewisseld voor de H7 koplampen die een stuk beter bevallen. Op de foto staat hij nog op de winterbandjes, die gaan uiteraard de volgende maand vervangen worden door de MAK Iguan Silver 17"
 
Hen6Ri zei:
Mijn dealer wist niet eens dat hij er in het rood zou komen toen ik er naar vroeg.. Ziet er idd goed uit :)

Vraagje, wat kosten die h7 lampen nou? Laten doen door de dealer?

Toen ik in Juli een Polo BM wilde bestellen bij de dealer twijfelde ik tussen een witte en een zwarte. De dealer wist toevallig dat er sinds enige dagen de mogelijkheid was om hem in flashrood te bestellen. Dus ik was gelijk verkocht. De H7 Hella koplampen heb ik besteld bij autoteile-shopping.de. Ik moest totaal 224 euro betalen. Ik heb ze er zelf in gezet, stelt echt niks voor, je moet 2 schroeven losdraaien, dan kun je de koplamp er uitdrukken (kijk maar even na in het instruktieboekje) nieuwe koplamp er weer in plaatsen, de 2 schroeven weer vastdraaien, stekker erin en klaar. Alleen nog even af laten stellen bij je dealer. ;)
 
Dan ga ik ook maar eens rondkijken voor H7 als het plug&play is :) ik vroeg de dealer voor xenon. was 800euro per kant :shock: affabriek kost het 1250euro ofzo..

Maar ziet er goed uit!! Ik heb toch maar een witte gekozen Big Grin
 
koplamp wisselen
geredschap torx dop 30
twee schroeven los draaien
lamp van binnen naar buiten duwen (let op lak van de bumper afplakken bv)
ongeveer 15 min werk voor twee lampen
steker los maken en klaar is kees
 
@Mike dat de H7 lampen anders ogen dan de H4 units klopt als een bus ze zijn ook heel anders komt omdat de H7 units twee H7 lampen heeft en dus ook twee ronde spiegels achter het glas alla BMW achtige style. H4 lamp heeft maar een spiegel omdat de H4 lamp 2 functies vervuld die van dim en grootlicht, daarnaast zit dan alleen een knipperbol en een klein stadslichtje. Die H7 units zijn dan veel mooier.....de H4 unit ziet er erg low budget/goedkoop uit.
 
Klopt ja, begin maart ga ik ze omwisselen! Ik kan niet wachten :lol: Ben ZO benieuwd! Heb de Polo helemaal nog niet gezien met me mooie velgies! :(

Zal er nog eens stevig over nadenken, het smoelt nml. ook wel errug goed moet ik zeggen!

Had ik al gezegd dat rood een meesterlijke kleur is icm die zwarte gril :mrgreen:
 
Als ik had geweten dat je rode hebt was ik wel even mee naar buiten gelopen...
Ziet er super uit zo! Heb je de instaplijsten al gemonteerd?

Trouwens, gewassen met GP? Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk (JD 145pk) 
Ziet er echt vet uit hoor! Die lampen in combinatie met zwarte grill en in het rood, echt mooi!
Als ik een rode polo bm met h7 koplampen in de buurt zie, weet ik in ieder geval dat jij dat bent Big Grin
 
@srk81
Hoi Siep,
Ik heb mijn auto afgelopen Maandag voor het eerst gewassen met GP. Geweldig spul, ik had een proefflesje en die heb ik dus gebruikt. En dan in combinatie met zo'n handschoen van meguiars, werkt perfect. Ik moet nog even op zoek naar een grotere fles want ik ga het de voor volgende wasbeurt zeker weer gebruiken. Toen ik klaar was met de wasbeurt heb ik ook maar meteen die instaplijsten gemonteerd, ziet er erg goed uit. ;) Ach joh, wie weet kom ik nog wel eens langs, dan kun je mijn Polo eens zien in z'n eggie, misschien wel met MAK Iguan 17"velgen. Zijn er bij jullie al rode BM verkocht?
 
graafie zei:
@srk81
Hoi Siep,
Ik heb mijn auto afgelopen Maandag voor het eerst gewassen met GP. Geweldig spul, ik had een proefflesje en die heb ik dus gebruikt. En dan in combinatie met zo'n handschoen van meguiars, werkt perfect. Ik moet nog even op zoek naar een grotere fles want ik ga het de voor volgende wasbeurt zeker weer gebruiken. Toen ik klaar was met de wasbeurt heb ik ook maar meteen die instaplijsten gemonteerd, ziet er erg goed uit. ;) Ach joh, wie weet kom ik nog wel eens langs, dan kun je mijn Polo eens zien in z'n eggie, misschien wel met MAK Iguan 17"velgen. Zijn er bij jullie al rode BM verkocht?

Graafie, kan je een foto plaatsen van de instaplijsten, ik ben namelijk ook van plan om ze te bestellen. Maar ik kan nergens een foto vinden waar ze opstaan.
Heb je ze bij de dealer besteld of ergens anders, en als je het kwijt wilt voor welke prijs.

Groeten Bluemotion.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!