Gordel polo na apk

Ik heb van de week mijn apk gehad en dit was weer eens geen succes. Wat kunnen sommige autobedrijven toch zeiken om helemaal niks. Kreeg een afkeur op me banden die was nog wel terecht maar me schroefset van weitec was ineens niet goed omdat ze de veer zo konden pakken en me gordel raafelde iets. Dit was ook niet gek als je met een schroevendraaier gaat steken :evil:. Kortom helemaal klaar met dat bedrijf. Inmiddels nieuwe bandjes erop gelegt en bij een ander bedrijf gebracht en vlekkeloos door de apk heen. Me gordel heb ik iets bijgeknipt en aangebrand met een vuurtje erbij. Echter is er wel een flinke baan vanaf. Via de onderderlen lijn geprobeert een gordel te krijgen maar daar krijg ik geen respons. Weet iemand toevallig of ik ook de gordel van een golf 4 kan gebruiken?

Ik hoor graag jullie reacties.

Groetjes,

Dave
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!