Golf V MF GTI stuur in een 9n3 1.9tdi 2006

img47371-1.jpg

Shot at 2012-04-22


Hallo heb even een vraag om het mf gti stuur werkend te krijgen heb je een module nodig nou heb ik al even rond gekeken en voor een polo kan ik die iig niet vinden bestaat deze wel of gaat het niet werken zat anders te denken aan een golf V stuur module maar denk niet dat deze gekoppeld kan worden

iemand enig idee of het wel mogelijk is te laten werken (op een ALPINE INE-900R ?)

img47311-1.jpg

Shot at 2012-04-22
 
Volkswagen  Polo gti aw  2.0 tsi 
is niet zo makkelijk als het lijkt.
golf stuur bediening werkt vol canbus.
polo niet.
de originele manier gaat dus niet werken!
kan je nog om de stekkertjes van de knoppen allemaal ergens op aan te kunnen sluiten de golf sleepring pakken,
maar die past niet op de polo stekker.
allemaal pas maken en een aftermarket stuurbediening control unit ombouwen zou kunnen,
maar dat is heeeeel veel werk.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
dat is idd een uitdaging Stick Out Tongue ik kijk nog ff of ik het wel aansluite het ziet er zoiezo veel mooier uit met knopjes vind ik ook al zijn ze voorlopig voor de sier Stick Out Tongue

in ieder geval heel erg bedankt ;)
 
Volkswagen  Polo gti aw  2.0 tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!