Golf 7 GTE Plug in Hybride

GTE ja, uberhaupt ooit gereden in een elektrische auto?
Ja. Heb hele korte stukjes gereden (voor zover ik het mij kan herinneren maar in ieder geval) in de Prius Plug-in, Mitsubishi Outlander PHEV, Volvo S60 V60 Plug-in Hybrid, BMW i3, Nissan Leaf en de Smart ForTwo Electric Drive. Met de Prius hybrid heb ik heel erg veel gereden en met de Renault Zoë een hele tank/accu.
Met de Tesla S heb ik helaas alleen nog maar mee mogen rijden maar dit jaar wil ik er zelf een keer in gaan rijden.

Ik ben zelf ook heel benieuwd hoe een GTE rijd..
helaas word ik al bijna afgewezen bij de deur als ik naar de vw dealer ga..
Dan doe je of iets niet goed of ga je naar de verkeerde dealer.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: SteefaaanSTB
Tijd geleden in een gte gereden... rijd super goed. Daarna in een model s, en 2 weken geleden in een model x... dat is nog leuker speelgoed
Dat geloof ik graag! Ik zelf heb nooit in een Tesla mogen rijden.

Wat trouwens ook heel erg bijdraagt is ACC in combinatie met Front Assist in de GTE. Deze remt en geeft gas vanzelf. File rijden is nog nooit zo makkelijk geweest!

 
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
Dat is inderdaad heerlijk. Heb er mee gereden met een BMW 225i xDrive Active Tourer.
Vroeger ook nog met een Mercedes SL500 (Distronic) maar die moest je wel goed in de gaten houden want die kon nog niet zoveel als nu.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!