Golf 6 2.0 Match

Dat is lang niet gezegd.

WOK is een wacht op keuren melding, dat kun je krijgen voor een total loss, maar ook voor een auto die niet aan de verkeerseisen voldoet.
Dit kan zijn een slecht afgestelde koplamp/xenon, een waarschuwingslampje teveel, een kapotte/defecte EGR, you name it.
En wie bepaald dan vervolgens dat er een WOK melding op komt?
Voor zulke dingen is toch de apk keuring en als 1 van die dingen niet in orde is dat je het dan kan laten maken.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
En wie bepaald dan vervolgens dat er een WOK melding op komt?
Voor zulke dingen is toch de apk keuring en als 1 van die dingen niet in orde is dat je het dan kan laten maken.
Naar mijn kennis is er niet gelijk een APK keuring op de auto gezet na het invoeren, de WOK is er dan waarschijnlijk op gezet door het desbetreffende RDW station zou ik dan denken?
 
En wie bepaald dan vervolgens dat er een WOK melding op komt?
Voor zulke dingen is toch de apk keuring en als 1 van die dingen niet in orde is dat je het dan kan laten maken.
RDW en/ of Politie kan dit doen volgens mij. Bij bijvoorbeeld een controle fuik, maar dan zijn beide meestal aanwezig. Als je bijvoorbeeld versleten banden hebt (<1.6mm), te veel geluid produceert, spoorbreedte breder dan carrosserie etc. etc.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Maar verder is het de bedoeling dat deze opgereden wordt en dat ik dus in principe de laatste eigenaar ben, al is hij een zak chips waard ik rijd hem totdat het blok weggeroest is, en ondertussen al 2000km ermee gereden en geen opmerkingen. ;)

Haha weinig mensen die zo denken als jij.

Zo denk ik ook over een auto.

Zolang hij goed werkt is er niks aan de hand en wat hij waard is doet er niet toe gezien ik ook een auto heb gekocht om hem op te rijden.

Das het voordeel als je er al vanuit gaat dat de auto enkel voor jezelf bedoeld is en dat je niet van plan bent om er wat voor te krijgen.

Lekker genieten van je nieuwe Golf!
 
  • Leuk
Waarderingen: NickD en capszz
Haha weinig mensen die zo denken als jij.

Zo denk ik ook over een auto.

Zolang hij goed werkt is er niks aan de hand en wat hij waard is doet er niet toe gezien ik ook een auto heb gekocht om hem op te rijden.

Das het voordeel als je er al vanuit gaat dat de auto enkel voor jezelf bedoeld is en dat je niet van plan bent om er wat voor te krijgen.

Lekker genieten van je nieuwe Golf!

Zo denk ik ook :) !

Misschien dat ik bij 250.000 een nieuwe auto koop en deze diesel lekker houd voor de lange afstanden. Zal tegen dan vast nog wel een mooi ding wezen en dan perfect om nog wat meer kilometers te vreten.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!