Golf 5 stoelen in polo 9n

Heb nog een golf 5 interieur liggen.

Iemand enig idee wat er precies aangepast moet worden?
Kan ik het beste de sledes aanpassen van de golf 5 stoelen of moeten er andere sledes besteld worden?
En zo ja welke sledes moeten er dan besteld worden?

Graag hoor ik alle informatie die jullie voor mij hebben.

Ook voor de achterbank.

mvg

Meten is weten ;)

Demonteer even 1 van je eigen voorstoelen en ga vergelijken.. kijk of je de frame's kan omschroeven...

Probeer of je de achterbank qua breedte eigenlijk uberhaupt wel tussen krijgt..

Ga dit weekend nog even wat bekijken.
Heb een aantal dingen in mijn hoofd die ik wil gaan proberen.

Maar alle opties zijn welkom natuurlijk! :)

voorstoelen passen zo, geen aanpaswerk.
achterbank is te smal.
maar weet niet of dat verschilt met gti en niet gti.

Volkswagen  Polo AW GTI 
Heb wel eens gehoord dat de voorstoelen er zo in passen, je zit alleen met je stoel airbag.. Dat zal je aan moeten passen aangezien de stekkers anders zijn

Bedankt voor het meedenken mannen.

Ze passen niet zo 1 op 1.
Heb nu het frame aangepast en morgen monteren!

( hopen dat het allemaal wil )

Morgen komt alleen de bij rijders stoel erin.
Als deze gemonteerd is, dan zal ik wel ff een foto posten.
Begin volgende week komt de bestuurders stoel er dan in ;)

Bij rijders stoel zit erin!
Heb 1 wazige foto, maar kan helaas niet uploaden!

Iedereen thanks voor het mee denken, deze kan wel op slot!

Golf stoelen zijn inderdaad ook breder.
Foto komt er helaas niet meer, bestuurders stoel zit er inmiddels wel in.

Ben ondertussen bezig met de achterbank.

Golf stoelen zijn inderdaad ook breder.
Foto komt er helaas niet meer, bestuurders stoel zit er inmiddels wel in.

Ben ondertussen bezig met de achterbank.

Toch wel een beetje jammer als ik dat zo even mag zeggen. Er wordt wel naar info etc gevraagt, die wordt waar dit bekend is gegeven maar een foto posten is dan teveel gevraagd. Je zal er ongetwijfelt een goede reden voor hebben. Maar kan het me bijna niet voorstellen dat het teveel gevraagd is, we hebben onze eigen foto server en uploaden via vbulletin is ook kinderspel.

Hup hup posten die foto's, ben zeer bieuwsgierig aangezien ik er eerst ook aan zat te denken om een golf mk5 gti interieur erin te plaatsen.

Toch wel een beetje jammer als ik dat zo even mag zeggen. Er wordt wel naar info etc gevraagt, die wordt waar dit bekend is gegeven maar een foto posten is dan teveel gevraagd. Je zal er ongetwijfelt een goede reden voor hebben. Maar kan het me bijna niet voorstellen dat het teveel gevraagd is, we hebben onze eigen foto server en uploaden via vbulletin is ook kinderspel.

Uiteraard mag je dat zeggen, geen probleem ;)
Ook top dat mensen reageren!

Is niet teveel gevraagd hoor, maar ga geen wazige foto online gooien.
Ben op het moment nog druk bezig met de achterbank, en een fatsoenlijke foto van mn interieur heb ik dus nog lang nog niet:???:

Maar zodra ik iets heb, zal ik hem wel proberen online te zetten:-D
Maar dat zal nog even duren want werkelijk alles moet verlast worden voor de achterbank:ugeek:

Uiteraard mag je dat zeggen, geen probleem ;)
Ook top dat mensen reageren!

Is niet teveel gevraagd hoor, maar ga geen wazige foto online gooien.
Ben op het moment nog druk bezig met de achterbank, en een fatsoenlijke foto van mn interieur heb ik dus nog lang nog niet:???:

Maar zodra ik iets heb, zal ik hem wel proberen online te zetten:-D
Maar dat zal nog even duren want werkelijk alles moet verlast worden voor de achterbank:ugeek:

Thanks voor je reactie! Is en blijft altijd het nadeel van tekst, je ziet niet hoe mensen wat bedoelen (geen gevoel). Nu je het zo zegt lees ik het heel anders dan dat ik het eerst had gedaan. Tof dat je foto's gaat posten!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!